Κατέλαβαν σήμερα το πρωί την Πρυτανεία και τις Σχολές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας , στην Κοζάνη, οι φοιτητές του Ιδρύματος , αντιδρώντας συγχώνευση με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Όπως σημειώνει το kozanimedia.gr στην κατάληψη συμμετέχουν, προς το παρόν, όλα τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της ΣΤΕΦ και της ΣΔΟ.
Σε λίγο φωτό και βίντεο από την κατάληψη.