Thumbnail
Ένας πλήρης οδηγός για τις μεταθέσεις.

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ (1)

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ (2)

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ (3)

ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ (4)

Ενημέρωση από τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριο Κορδή

Δημοσιεύτηκε στις 2/11/2018 η εγκύκλιος των μεταθέσεων  σχολικού έτους 2018-19. Η εγκύκλιος στηρίζεται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Σας επισημαίνουμε ορισμένα βασικά σημεία της σχετικής εγκυκλίου:

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ)- ΚΕΔΔΥ- ΕΕΕΕΚ

1. Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων Μετάθεσης

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα υποβάλλουν τις αιτήσεις μετάθεσης σε δομές ΕΑΕ σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Κεφάλαιο Α΄ του ενημερωτικού.

2. Γενικές Προϋποθέσεις Ένταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159), έχουν εκπαιδευτικοί των παρακάτω περιπτώσεων της παρ. 2 του ίδιου άρθρου και νόμου: Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ανήκουν σε όλους τους προβλεπόμενους από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδους γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται με:

αα) Διδακτορικό Δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

γγ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής, ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή

δδ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ.

εε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».

Σχετικά με τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής αίτησης μετάθεσης από και προς την Ειδική Αγωγή, επισημαίνονται τα ακόλουθα:

Α) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, που πληρούν μία από τις πέντε ανωτέρω προϋποθέσεις, μπορεί να μετατίθενται σε κενές οργανικές θέσεις ΕΑΕ, εφόσον έχουν συμπληρώσει τριετή διδακτική υπηρεσία χωρίς να έχουν υπηρετήσει απαραιτήτως την οργανική τους θέση.

Β) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης που μετατίθενται σε δομές ΕΑΕ μπορούν να αιτηθούν μετάθεσης στην γενική και επαγγελματική εκπαίδευση εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή διδακτική υπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και αφού έχουν απαραιτήτως υπηρετήσει την οργανική τους θέση.

3. Μεταθέσεις σε Σχολικές Μονάδες Κωφών και Τυφλών

Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εκτός των ως άνω οριζομένων κριτηρίων αα) έως και εε) διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στη γραφή Braille που πιστοποιείται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του 3699/2008 όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 10 του άρθρου 28 του ν.4186/2013, μετατίθενται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες τυφλών και κωφών (παρ. 3, άρθρο 48 του ν. 4415/2016).

Οι ενδιαφερόμενοι προς μετάθεση εκπαιδευτικοί στις ανωτέρω σχολικές μονάδες οφείλουν να υποβάλλουν ανάλογη αίτηση

Σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 7 του Ν. 3699/2008(ΦΕΚ199Α) όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 9 του άρθρου 28 του Ν. 4186/2013 απαραίτητη προϋπόθεση για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών στις ειδικές σχολικές μονάδες κωφών και στις ειδικές σχολικές μονάδες τυφλών, ορίζεται επιπλέον των άλλων κριτηρίων και η πιστοποιημένη γνώση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας και της γραφής Braille αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 10 του άρθρου 28 του ν.4186/2013, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 11 του ν. 4452/2017 (Α’ 17), αρμόδιος φορέας πιστοποίησης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ) και της γραφής Braille είναι ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ). Ωστόσο, μέχρι τη συγκρότηση της ανωτέρω επιτροπής, η 31 επάρκεια γνώσης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και της γραφής Braille θα πιστοποιείται με βεβαιώσεις:

Α) για την Ε.Ν.Γ από:

1) την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και 2) το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης μονάδας Αγωγής Κωφών του Πανεπιστημίου Πατρών

Β) για τη γραφή Braille από: 1) την Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών 2) το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών 3) το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με βεβαίωση που θα πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» 4) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille».

Επισήμανση: Δεν θα γίνονται δεκτές βεβαιώσεις παρακολούθησης από τις οποίες δεν αποδεικνύεται η πιστοποιημένη γνώση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας και της γραφής Braille.

4. Μεταθέσεις σε Κέντρα σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης [Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.)]

Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 48 του Ν. 4415/2016, μόνο εκπαιδευτικοί, οι κλάδοι των οποίων ορίζονται στην παρ. 1α του άρθρου 9 του Ν. 4547/2018 (ΠΕ02, ΠΕ03 ή ΠΕ04) και προβλέπονται από τα οικεία οργανογράμματα των Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), και οι οποίοι πληρούν ένα από τα ανωτέρω προσόντα ένταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, μπορεί να μετατίθενται σε κενές οργανικές θέσεις των Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία επτά (7) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.).

Αίτηση μετάθεσης για την κάλυψη των θέσεων της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του Ν. 4547/2018 μπορούν να υποβάλουν και εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία επτά (7) τουλάχιστον ετών. Η εξειδίκευση στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό αποδεικνύεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ’ αριθμ. 166516/ΓΔ4/5-10-2018 Υ.Α. (ΦΕΚ 4518/τ.Β΄/16-10-2018).

Η εν λόγω εξειδίκευση αποδεικνύεται με:

α) Διδακτορικό δίπλωμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, στο πεδίο της Συμβουλευτικής και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας,

β) Δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας ή

γ) Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική στον Προσανατολισμό της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.),

δ) Τριετή τουλάχιστον προϋπηρεσία σε δομές επαγγελματικού προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΥΠ, ΓΡΑΣΥ) και κατοχή πιστοποιητικού επιμόρφωσης στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η παραπάνω επιμόρφωση, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, έχει υλοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή από εποπτευόμενους φορείς αυτού.

Η θητεία των εκπαιδευτικών στα Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) με οποιαδήποτε σχέση (οργανική θέση ή απόσπαση), λογίζεται και προσμετράται ως εκπαιδευτική υπηρεσία, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/τΑ΄/12-06-2018).

5. Ειδικές επισημάνσεις

α) Οι εκπαιδευτικοί που πληρούν μία από τις προϋποθέσεις ένταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση μετατίθενται και τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις των ΣΜΕΑΕ, των ΕΕΕΕΚ, των ΚΕΔΔΥ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι σύμφωνα με τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση (παρ. 2, άρθρο 48 του ν. 4415/2016).

Κατά την προσωρινή ή οριστική τοποθέτηση σε κενές οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού των ΣΜΕΑΕ, προηγούνται εκπαιδευτικοί που είναι άτομα με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες και σε ποσοστό που δεν υπερβαίνει το είκοσι τοις εκατό (20%) των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε αυτές. Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέσεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται κατωτέρω και η αναπηρία δεν οφείλεται σε θέματα ψυχικής υγείας (παρ. 3, άρθρο 48 του ν. 4415/2016).

β) Για τους εκπαιδευτικούς που αιτούνται την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία μετάθεσης ισχύουν τα αναγραφόμενα παραπάνω.

γ) Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και τα δικαιολογητικά που αφορούν στα κριτήρια μοριοδότησης και της ένταξης σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω

Με τη διαδικασία αυτή εξετάζονται οι παρακάτω τύποι αιτήσεων:

i. Των ενδιαφερομένων που επιθυμούν μετάθεση από σχολείο Γενικής εκπαίδευσης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

ii. Των ενδιαφερομένων που επιθυμούν μετάθεση από σχολείο Γενικής εκπαίδευσης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. άλλης περιοχής μετάθεσης.

iii. Των ενδιαφερομένων που επιθυμούν μετάθεση από Σ.Μ.Ε.Α.Ε ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. μιας περιοχής μετάθεσης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. άλλης περιοχής μετάθεσης.

Επισήμανση: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν μετάθεση από Σ.Μ.Ε.Α.Ε/Ε.Ε.Ε.Ε.Κ./ΤΕ σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Ε.Ε.Ε.Ε.Κ./ΤΕ της ίδιας περιοχής μετάθεσης υποβάλλουν αίτηση βελτίωσης εντός των ίδιων προθεσμιών, που εξετάζονται από το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

δ) Με την αίτηση συνυποβάλλονται:

αα) Τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι οι αιτούντες έχουν τα κατά το νόμο προσόντα σύμφωνα με την παρ 2 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016. Σε περίπτωση ξένων τίτλων σπουδών, συνυποβάλλεται υποχρεωτικά η επίσημη μετάφρασή τους (πτυχίου και αναλυτικής βαθμολογίας), καθώς και σχετική ισοτιμία από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

ββ) Για τους διδακτορικούς τίτλους, θα συνυποβάλλεται περίληψη του περιεχομένου της διδακτορικής διατριβής ενώ για τους μεταπτυχιακούς τίτλους, θα αποστέλλεται το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών από το οποίο προκύπτει ότι, τουλάχιστον το 50% του συνόλου των μαθημάτων που παρακολούθησε ο εκπαιδευτικός, είναι μαθήματα Ειδικής Αγωγής με βάση τον τίτλο και το περιεχόμενο του κάθε μαθήματος καθώς και περίληψη της μεταπτυχιακής διατριβής που εκπονήθηκε.

γγ) Για τη διαπίστωση της πενταετούς διδακτικής προϋπηρεσίας σε δομές ΕΑΕ ενημερώνεται το αρμόδιο τμήμα του ΥΠΠΕΘ, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω. Σημειώνεται ότι, ως ημερομηνία έναρξης του διδακτικού έτους στις μονάδες Ειδικής Αγωγής θεωρείται η 1 η Σεπτεμβρίου, με λήξη την 30η Ιουνίου του επόμενου έτους. Επισήμανση: Ως διδακτική εμπειρία στην Ε.Α.Ε. υπολογίζεται η υπηρεσία των υποψηφίων σε Κ.Δ.Α.Υ. ή Κ.Ε.Σ.Υ.(πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), σε αυτοτελείς Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Ε.Ε.Ε.Κ., σε τμήματα ένταξης, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, σε προγράμματα διδασκαλίας στο σπίτι, όπως προβλέπεται από το άρθρο 56 παρ.3γ του ν. 3966/2011 ή σε εκπαιδευτικές δομές Ε.Α.Ε. όπως αυτές ορίζονται με τις διατάξεις της περίπτωσης γ) της παραγράφου 4, του άρθρου 6 , του ν.3699/2008, εφόσον η διδακτική υπηρεσία σε αυτές αποδεικνύεται από σχετικά έγγραφα.

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Δικαίωμα υποβολής αίτησης για μετάθεση σε Μουσικά σχολεία έχουν οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εφόσον μέχρι 31-8-2017 (Άρθρο 8 περ. Β΄ του Π.Δ.100/97, άρθρο 16 περ. Ι΄ του Ν.1824/88 (ΦΕΚ 296Α΄), όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.9 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240Α΄):

α) Έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση και

β) Έχουν πενταετή τουλάχιστον διδακτική εμπειρία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις, για τις μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο λαμβάνει υπόψη την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Μουσικά Σχολεία, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ενώ για τους εκπαιδευτικούς μουσικής παιδείας δύναται να ζητά τη γνώμη της Καλλιτεχνικής Επιτροπής Μουσικών Σχολείων.

Οι ενδιαφερόμενοι προς μετάθεση εκπαιδευτικοί στις ανωτέρω σχολικές μονάδες οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω. Κατά τον έλεγχο η οικεία Δ/νση Δ.Ε. συμπληρώνει τα στοιχεία που αφορούν την εκπαιδευτική υπηρεσία, άδειες, αποσπάσεις σε φορείς, διδακτική εμπειρία, υπηρέτηση οργανικής, κλπ του αιτούντος εκπαιδευτικού.

Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα, πλήρης φάκελος πιστοποιητικών και τίτλων σπουδών που κατέχουν οι υποψήφιοι (οι ξενόγλωσσοι θα πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ) με τα οποία θα αποδεικνύονται τα συνεκτιμώμενα προσόντα του άρθρου 8 του Π.Δ. 100/97 που αντικατέστησε το άρθρο 9 του Π.Δ. 50/96, καθώς και πίνακας των δικαιολογητικών αυτών, αποστέλλονται από τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω.

Στην περίπτωση των ξενόγλωσσων δικαιολογητικών απαιτείται επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα. Όσον αφορά επιστημονικές δημοσιεύσεις και βιβλία, αρκεί φωτοαντίγραφο του εξώφυλλου και της πρώτης σελίδας.

Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δεν θα ληφθούν υπόψη. Δεν θα ληφθούν, επίσης, υπόψη δικαιολογητικά που θα υποβληθούν με διαφορετική διαδικασία από αυτή που ορίζεται στο Κεφ. Α΄ του Πρώτου Μέρους της παρούσης, για παράδειγμα, δικαιολογητικά που θα σταλούν μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ή θα σταλούν στο πρωτόκολλο του ΥΠΠΕΘ ([email protected]) ή απευθείας στο αρμόδιο Τμήμα της Δ/νσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε..

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Ι: Η αποστολή των δικαιολογητικών μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://mydocs.minedu.gov.gr/ θα ολοκληρωθεί εντός των προθεσμιών που ορίζονται παραπάνω.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙ: Στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» της ηλεκτρονικής αίτησης θα πρέπει να αναγράφονται τα εξής: α) τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν και β) εάν έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά φάκελος δικαιολογητικών τα προηγούμενα έτη. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙΙ: Σε περίπτωση που έχει κατατεθεί φάκελος με δικαιολογητικά και βιογραφικό ηλεκτρονικά κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης ή απόσπασης για τα έτη 2017 & 2018 σε Μουσικά Σχολεία, δεν θα αποσταλούν εκ νέου, πλην της περίπτωσης νέων δικαιολογητικών.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙV: Σε περίπτωση που για τις μεταθέσεις/αποσπάσεις των ετών 2017 και 2018, έγινε χρήση έγχαρτου φακέλου που υπέβαλαν οι εκπαιδευτικοί τα προηγούμενα έτη, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να φροντίσουν να υποβάλουν ηλεκτρονικό φάκελο δικαιολογητικών στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση.

γ) Για τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ79.01-ΤΕ16(Μουσικής):

i) Για το μάθημα των θεωρητικών της μουσικής (μουσική θεωρία και πράξη):

Πτυχίο αντίστιξης ή φούγκας ή δίπλωμα σύνθεσης. Τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία μάθημα τουλάχιστον πέντε ετών.

ii) Για το μάθημα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής:

Δίπλωμα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής μουσικής. Γνώση του δημοτικού τραγουδιού και τεκμηριωμένη ενασχόληση τουλάχιστον πέντε ετών.

iii) Για το μάθημα της διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών συνόλων:

Αντίστοιχοι τίτλοι σπουδών και τεκμηριωμένη πενταετή ενασχόληση με το προς διδασκαλία μάθημα. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν υποψήφιοι με τα παραπάνω τυπικά προσόντα, η καλλιτεχνική επιτροπή έχει τη δυνατότητα, αν το κρίνει αναγκαίο, να προτείνει από τους υποψήφιους αυτούς που έχουν τα προβλεπόμενα τυπικά προσόντα για το μάθημα των θεωρητικών της μουσικής, με πενταετή τεκμηριωμένη ενασχόληση με τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού ή του μαθήματος της διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών συνόλων.

iv) Για το μάθημα των ευρωπαϊκών μουσικών οργάνων:

Δίπλωμα ή πτυχίο μουσικού οργάνου και τεκμηριωμένη ενασχόληση με το προς διδασκαλία μάθημα τουλάχιστον πέντε ετών.

Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας το Υπηρεσιακό Συμβούλιο δύναται να λαμβάνει υπόψη τη γνώμη της Καλλιτεχνικής Επιτροπής Μουσικών Σχολείων και πέραν αυτής την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Μουσικά Σχολεία, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.

Επίσης, καθηγητές μουσικής που διορίστηκαν σε Μουσικά σχολεία έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης για άλλο μουσικό σχολείο, εφόσον έχουν υπηρετήσει την κατεχόμενη οργανική θέση, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά όλων των ανωτέρω.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ :

Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ζητήσουν μετάθεση μόνο για τα σχολεία στα οποία είχαν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν βάσει των προσόντων τους κατά το διορισμό τους, και συνεπώς, όσοι έχουν διοριστεί και τοποθετηθεί αποκλειστικά σε Μουσικά Σχολεία βάσει συγκεκριμένων ΦΕΚ από το 2006 και μετά μπορούν να μετατεθούν μόνο σε αυτά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.7.α του Ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146Α΄), οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ16, απόφοιτοι Ωδείου, οι οποίοι διορίστηκαν από το 2006 και μετέπειτα με προϋπηρεσία 30μήνου και τοποθετήθηκαν αποκλειστικά σε Μουσικά Σχολεία, δύνανται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης μόνο για τα Μουσικά Σχολεία.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

1. Για τη διαδικασία υποβολής και αποστολής της αίτησης μετάθεσης σε Μουσικά σχολεία, καθώς και για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης και την υπηρέτηση της οργανικής θέσης ισχύουν όσα αναφέρονται  παραπάνω.

2. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να ενημερωθούν σχετικά με τα υφιστάμενα οργανικά κενά των Μουσικών Σχολείων, τα οποία καταχωρήθηκαν από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 169557/E2/11-10-2018 εγκύκλιο, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://inventory.minedu.gov.gr/. Επισημαίνουμε να μην περιλαμβάνουν στις προτιμήσεις τους Μουσικά Σχολεία στα οποία δεν έχουν προκηρυχθεί κενές οργανικές θέσεις στον κλάδο τους.

3. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα πρέπει να αποστέλλουν δικαιολογητικά που δεν κρίνονται απαραίτητα για τη διαμόρφωση κρίσης όπως απολυτήρια Λυκείου, απολυτήρια Στρατού, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που δεν αφορούν τα εν λόγω σχολεία κτλ.

4. Σε περίπτωση ικανοποίησης αίτησης μετάθεσης εκπ/κών σε Μουσικό σχολείο, δεν θα ληφθεί υπόψη αίτησή τους για άλλη κατηγορία μετάθεσης.

5. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα σχολεία αυτά στην περίπτωση που ζητούν να μετατεθούν στην περιοχή που ανήκει το σχολείο οφείλουν να καταθέσουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και όχι αίτηση βελτίωσης.

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η διαδικασία και οι προϋποθέσεις μετάθεσης σε Καλλιτεχνικά Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ρυθμίζονται από τις διατάξεις του Π.Δ. 50/96 όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97, σύμφωνα με το οποίο δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά Σχολεία έχουν οι εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπ/σης που μέχρι 31-08-2017: 

α) Έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση και

β) Έχουν πενταετή τουλάχιστον διδακτική εμπειρία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. 

Οι ενδιαφερόμενοι προς μετάθεση εκπαιδευτικοί στις ανωτέρω σχολικές μονάδες οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω. Κατά τον έλεγχο η οικεία Δ/νση Δ.Ε. συμπληρώνει τα στοιχεία που αφορούν την εκπαιδευτική υπηρεσία, άδειες, αποσπάσεις σε φορείς, διδακτική εμπειρία, υπηρέτηση οργανικής, κλπ του αιτούντος εκπαιδευτικού.

Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα, πλήρης φάκελος πιστοποιητικών και τίτλων σπουδών που κατέχουν οι υποψήφιοι (οι ξενόγλωσσοι θα πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ) με τα οποία θα αποδεικνύονται τα συνεκτιμώμενα προσόντα του άρθρου 8 του Π.Δ. 100/97 που αντικατέστησε το άρθρο 9 του Π.Δ. 50/96, καθώς και πίνακας των δικαιολογητικών αυτών, αποστέλλονται από τον εκπαιδευτικό, σύμφωνα με τα οριζόμενα  παραπάνω.

Στην περίπτωση των ξενόγλωσσων δικαιολογητικών απαιτείται επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα. Όσον αφορά επιστημονικές δημοσιεύσεις και βιβλία, αρκεί φωτοαντίγραφο του εξώφυλλου και της πρώτης σελίδας.

Δικαιολογητικά που υποβάλλονται εκπρόθεσμα δεν θα ληφθούν υπόψη. Δεν θα ληφθούν, επίσης, υπόψη δικαιολογητικά που θα υποβληθούν με διαφορετική διαδικασία από αυτή που ορίζεται  παραπάνω. Για παράδειγμα, δικαιολογητικά που θα σταλούν μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ή θα σταλούν στο πρωτόκολλο του ΥΠΠΕΘ ([email protected]) ή απευθείας στο αρμόδιο Τμήμα της Δ/νσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Ι: Η αποστολή των δικαιολογητικών μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα ολοκληρωθεί εντός των προθεσμιών που ορίζονται παραπάνω.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙ: Σε περίπτωση που έχει κατατεθεί φάκελος με δικαιολογητικά και βιογραφικό κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά Σχολεία για το έτος 2017 ή 2018 ή κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης απόσπασης σε αυτά το έτος 2017 ή 2018, δεν θα αποσταλούν εκ νέου πλην της περίπτωσης νέων στοιχείων ή δικαιολογητικών.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙΙ: Σε περίπτωση που για τις μεταθέσεις/αποσπάσεις των ετών 2017 και 2018, έγινε χρήση έγχαρτου φακέλου που υπέβαλαν οι εκπαιδευτικοί τα προηγούμενα έτη, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να φροντίσουν να υποβάλουν ηλεκτρονικό φάκελο δικαιολογητικών στην Υπηρεσία.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

1. Για τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης σε Καλλιτεχνικά σχολεία, καθώς και για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης και την υπηρέτηση της οργανικής θέσης ισχύουν όσα αναφέρονται παραπάνω.

2. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να ενημερωθούν σχετικά με τα υφιστάμενα οργανικά κενά των Καλλιτεχνικών Σχολείων, τα οποία καταχωρήθηκαν από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 169557/E2/11-10-2018 εγκύκλιο, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://inventory.minedu.gov.gr/. Επισημαίνουμε να μην περιλαμβάνουν στις προτιμήσεις τους Καλλιτεχνικά Σχολεία στα οποία δεν έχουν προκηρυχθεί κενές οργανικές θέσεις στον κλάδο τους.

3. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα πρέπει να αποστέλλουν δικαιολογητικά που δεν κρίνονται απαραίτητα για τη διαμόρφωση κρίσης όπως απολυτήρια Λυκείου, απολυτήρια Στρατού, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που δεν αφορούν τα εν λόγω σχολεία κτλ.

4. Σε περίπτωση ικανοποίησης αίτησης μετάθεσης των εκπαιδευτικών σε Καλλιτεχνικό σχολείο, δεν θα ληφθεί υπόψη αίτησή τους για άλλη κατηγορία μετάθεσης.

5. Στην περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν οργανικά σε Καλλιτεχνικό σχολείο ζητούν να μετατεθούν στην περιοχή μετάθεσης όπου ανήκει το σχολείο, πρέπει να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και όχι αίτηση βελτίωσης.

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της § 1 του άρθρου 22 του ν.4415/2016 (Α’ 159) «τα σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, που ιδρύθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3, 4, 5 και 6 του ν. 1566/1985 (Α΄167) μετατρέπονται και λειτουργούν εφεξής ως Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης». Καθώς δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη από την §2 του άρθρου 23 του ίδιου νόμου απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορισμού των ιδιαίτερων προσόντων των εκπαιδευτικών που μετατίθενται στα σχολεία αυτά και της διαδικασίας μετάθεσής τους, οι μεταθέσεις του τρέχοντος έτους θα ακολουθήσουν τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις μετάθεσης όπως ρυθμίζονται από τις διατάξεις της υπ΄ αριθμ. πρωτ. 114163/Δ2/14-10-2004 (ΦΕΚ 1592τΒ΄/25-10-2004) Υπουργικής Απόφασης. Συγκεκριμένα:

1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης σε σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρετήσει την κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31-08-2019. Κατά τις μεταθέσεις προτιμώνται όσοι έχουν επιπλέον τα παρακάτω προσόντα κατά σειρά προτεραιότητας:

α) Επαρκή γνώση της ξένης γλώσσας της χώρας από την οποία προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών, οι οποίοι φοιτούν στα σχολεία αυτά. Ειδικά για την μετάθεση εκπαιδευτικών σε σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, στα οποία φοιτούν κατά πλειοψηφία Τσιγγάνοι μαθητές, δεν απαιτείται γνώση ξένης γλώσσας. β) Ειδίκευση σε θέματα διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.

γ) Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής.

δ) Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήμες της αγωγής.

ε) Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο διδασκαλίας τους.

στ) Διδακτική εμπειρία σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

ζ) Διδακτική εμπειρία σε Τάξεις Υποδοχής ή Φροντιστηριακά Τμήματα.

η) Επαρκή γνώση μιας διεθνούς γλώσσας (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά).

θ) Βεβαιώσεις παρακολούθησης επιμορφωτικών σεμιναρίων σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκαν από φορείς του ΥΠ.Π.Ε.Θ. ή συνεργαζόμενους με αυτό φορείς.

2. Οι ήδη υπηρετούντες σε σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης για άλλο σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και για άλλα σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης, μετά την συμπλήρωση διετούς υπηρεσίας σε αυτά.

Όλα τα υποβληθέντα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι απλά φωτοαντίγραφα σπουδών (οι ξενόγλωσσοι θα πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ). Στην περίπτωση των ξενόγλωσσων απαιτείται επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα. Όσον αφορά επιστημονικές δημοσιεύσεις και βιβλία, αρκεί φωτοαντίγραφο του εξωφύλλου και της πρώτης σελίδας. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Ι: Η αποστολή των δικαιολογητικών θα ολοκληρωθεί εντός των προθεσμιών και με τη διαδικασία που ορίζεται στο πρώτο μέρος της εγκυκλίου. Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δεν θα ληφθούν υπόψη. Δεν θα ληφθούν, επίσης, υπόψη δικαιολογητικά που θα υποβληθούν με διαφορετική διαδικασία από αυτή που ορίζεται παραπάνω. Για παράδειγμα, δικαιολογητικά που θα σταλούν μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ή θα σταλούν στο πρωτόκολλο του ΥΠΠΕΘ ([email protected]) ή απευθείας στο αρμόδιο Τμήμα της Δ/νσης Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙ: Σε περίπτωση που έχει κατατεθεί φάκελος με δικαιολογητικά και βιογραφικό κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για το έτος 2017 ή 2018, δεν θα αποσταλούν εκ νέου πλην της περίπτωσης νέων στοιχείων ή δικαιολογητικών.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

1. Για τη διαδικασία υποβολής της αίτησης και αποστολής μετάθεσης σε Διαπολιτισμικά σχολεία, καθώς και για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης και την υπηρέτηση της οργανικής θέσης ισχύουν όσα αναφέρονται παραπάνω

2. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να ενημερωθούν σχετικά με τα υφιστάμενα οργανικά κενά των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, τα οποία καταχωρήθηκαν από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 169557/E2/11-10-2018 εγκύκλιο, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://inventory.minedu.gov.gr/. Επισημαίνουμε να μην περιλαμβάνουν στις προτιμήσεις τους Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στα οποία δεν έχουν προκηρυχθεί κενές οργανικές θέσεις στον κλάδο τους.

3. Στην περίπτωση των ξενόγλωσσων τίτλων απαιτείται επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα (οι ξενόγλωσσοι θα πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ). Επίσης, για τους διδακτορικούς τίτλους, θα συνυποβάλλεται περίληψη του περιεχομένου της διδακτορικής διατριβής, ενώ για τους μεταπτυχιακούς τίτλους, θα αποστέλλεται η αναλυτική βαθμολογία, καθώς και η περίληψη της μεταπτυχιακής εργασίας που εκπονήθηκε. Όσον αφορά επιστημονικές δημοσιεύσεις και βιβλία, αρκεί φωτοαντίγραφο του εξωφύλλου και της πρώτης σελίδας.

4. Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δεν θα ληφθούν υπόψη.

5. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα πρέπει να αποστέλλουν δικαιολογητικά που δεν κρίνονται απαραίτητα για τη διαμόρφωση κρίσης όπως απολυτήρια Λυκείου, απολυτήρια Στρατού, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που δεν αφορούν τα εν λόγω σχολεία κτλ., ούτε βιογραφικό σημείωμα.

6. Σε περίπτωση ικανοποίησης αίτησης μετάθεσης εκπ/κών σε σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, δεν θα ληφθεί υπόψη αίτησή τους για άλλη κατηγορία μετάθεσης.

7. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα σχολεία αυτά στην περίπτωση που ζητούν να μετατεθούν στην περιοχή που ανήκει το σχολείο οφείλουν να καταθέσουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και όχι αίτηση βελτίωσης.

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

1. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, το δελτίο ταυτότητας αποτελεί πλήρη απόδειξη των στοιχείων που αναφέρονται σ’ αυτή και σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου τα στοιχεία της ταυτότητας που τυχόν έχουν μεταβληθεί δηλώνονται με υπεύθυνη δήλωση.

2. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν.4250/2014 καταργήθηκε η υποχρέωση υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων που έχουν εκδοθεί από τις δημόσιες υπηρεσίες και τους φορείς που υπάγονται στη συγκεκριμένη ρύθμιση και πλέον το Δημόσιο υποχρεούται να αποδέχεται τα απλά, ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα των εγγράφων αυτών. Επομένως, όπου αναφέρεται στις εγκυκλίους ότι απαιτείται υποβολή εγγράφων, πρέπει υποχρεωτικά να γίνονται δεκτά ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα αυτών. Επισημαίνουμε την υποχρέωση των Διευθύνσεων Β/θμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις, για τη διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου, σε ποσοστό τουλάχιστον πέντε τοις εκατό (5%) επί του συνόλου των φωτοαντιγράφων που θα κατατεθούν.

3. Ενστάσεις θα εξετασθούν μόνον εφόσον αυτές υποβληθούν στην υπηρεσία εντός 15 ημερών από τη δημοσίευση των μεταθέσεων. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνονται δεκτές. Τα ίδια ισχύουν και για τις αμοιβαίες μεταθέσεις.

4. Το πεδίο της «συνεξέτασης» συμπληρώνεται μόνο αν και οι δύο σύζυγοι είναι εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπ/σης και υποβάλουν αίτηση μετάθεσης και οι δύο. Σε περίπτωση που ο ένας από τους δύο συζύγους δεν συγκεντρώνει τον απαιτούμενο αριθμό μονάδων για το νομό που επιθυμεί να μετατεθεί δεν μετατίθεται ούτε ο άλλος.

5. Τα πεδία που αναφέρονται στην «εντοπιότητα» και την «εργασία συζύγου», συμπληρώνονται μόνο εφόσον ζητούν να μετατεθούν στην περιοχή που έχουν εντοπιότητα ή συνυπηρέτηση (εργασία συζύγου) και δικαιούνται ανάλογα μόρια.

6. Η προϋπηρεσία που υπολογίζεται μόνο για χρόνο συνολικής υπηρεσίας καταχωρίζεται στο σύστημα του e-Datacenter στην καρτέλα «ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ/ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ».

Η υπηρεσία που υπολογίζεται και για μονάδες συνθηκών διαβίωσης καταχωρίζεται στην καρτέλα «ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ».

7. Σε περίπτωση πολλαπλών τοποθετήσεων μέχρι την τελική τοποθέτηση, εάν οι εκπαιδευτικοί κατοχυρώνουν διάστημα μεγαλύτερο ή ίσο των δεκαπέντε ημερών σε κάποια σχολική μονάδα, θα λάβουν τα μόρια αυτής. Σε περίπτωση που δεν συμβαίνει αυτό, θα λάβουν τα μόρια της σχολικής μονάδας στην οποία τοποθετήθηκαν τελευταία. 

8. Εάν δεν υπάρχει ανάληψη υπηρεσίας και υπάρχει μόνο η απόφαση απόσπασης ή τοποθέτησης, τότε θα λάβουν τα μόρια από την ημερομηνία της απόφασης απόσπασης ή τοποθέτησης.

9. Οι υπηρετούντες σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει δύο έτη θητείας στα σχολεία αυτά, δύνανται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης.

10. Οι εκπαιδευτικοί μουσικής παιδείας οι οποίοι έχουν διοριστεί και τοποθετηθεί αποκλειστικά σε Μουσικά Σχολεία, βάσει των προσόντων τους, από το 2006 και μετέπειτα σύμφωνα με συγκεκριμένα 42 ΦΕΚ διορισμού, δύνανται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης μόνο για τα σχολεία αυτά και όχι για τα σχολεία Γενικής Παιδείας. 11. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν οργανικά σε ΣΜΕΑΕ-Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία και σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην περίπτωση που ζητούν να μετατεθούν στην περιοχή που ανήκει το σχολείο οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και όχι αίτηση βελτίωσης.

12. Οι μεταθέσεις πραγματοποιούνται με την εξής σειρά: α) σε ΣΜΕΑΕ και Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), β) σε Μουσικά Σχολεία, γ) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία, δ) σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, ε) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, στ) αμοιβαίες μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας υπενθυμίζουμε ότι για τις Γενικές Μεταθέσεις του 2018 είχαμε 6673 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 472(ποσοστό 7,07%). Το 2017είχαμε 6874 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 213 (ποσοστό 3,10%). Το 2016  είχαμε 6997 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 404 (ποσοστό 5,77%). Το 2015 είχαμε  8098 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 1718 (ποσοστό 21,22%). Υπενθυμίζουμε ότι το 2014 από τις 8389 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν τελικά 751 (ποσοστό 8,99%). Το 2013 ικανοποιήθηκαν 607 αιτήσεις σε σύνολο 11260 αιτήσεων (ποσοστό 5,4%). Κατά τις μεταθέσεις του 2012 υποβλήθηκαν 14.855 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 2.434 (ποσοστό 16,39%) .

Νεκτάριος Κορδής,

αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

(τηλ.: 6977513534,

ηλ. δ/νση:  [email protected])

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αθήνα 2/11/2018

Άκης Λουκάς

αιρετό αναπληρ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

(τηλ.: 6974320189,

ηλ.δ/νση: [email protected])

 

εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites tsanta
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
«Κατά την άσκηση της γονικής μέριμνας οι γονείς καταβάλλουν προσπάθεια για την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Αν διαφωνούν, αποφασίζει το...
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
πανεπ κρητης
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Το Τμήμα ανανεώνει πλήρως και εκσυγχρονίζει το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Φοιτητές στο Χάρβαρντ
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)
Οι φοιτητές του Χάρβαρντ αγωνίζονται ενάντια στον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Παλαιστίνης
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)