Myschool: Οριστικοποίηση και έναρξη καταχώρισης στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή ΕΕΑ
Έως τις 21 Σεπτεμβρίου

Καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, έως την 21η Σεπτεμβρίου 2018:

α. Να οριστικοποιήσουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) myschool τα καταχωρισμένα στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) των σχολείων τους, τα οποία αφορούν τα σχολικά έτη 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017 και 2017-2018 ή και να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων τους, καθώς και

β. Να προχωρήσουν στην έναρξη καταχώρισης στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2018-2019, τα οποία θα ενημερώνουν σε τακτική βάση όταν υφίστανται μεταβολές.

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη 2014-2015, 2015-2016, 2016-2017 και 2017-2018, ΟΛΕΣ οι δημόσιες σχολικές μονάδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ, που αφορά την ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Στην περίπτωση ΝΑΙ, συμπληρώνουν τον πίνακα 1 και εισέρχονται σε πίνακες με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία για διορθώσεις, όπου απαιτείται. 

Ακολουθεί η καταχώριση στοιχείων για τους εγγεγραμμένους μαθητές/τριες με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του σχολικού έτους 2018-2019 και η διαδικασία ολοκληρώνεται με την Επιβεβαίωση Δεδομένων.

Επισημαίνεται ότι, κατά την είσοδο στο ΠΣ mySchool, θα διαπιστωθούν ορισμένες αλλαγές οι οποίες κρίθηκαν απαραίτητες για την εξασφάλιση της αξιοπιστίας των δεδομένων ΕΕΑ των σχολικών μονάδων, με κυριότερες την προσθήκη:

(α) ενός νέου πεδίου: Στοιχεία φορέα> Γενικά στοιχεία: Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

(β) ενός νέου πίνακα: Μαθητές> Στοιχεία Μαθητών> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών. Πίνακας 1. Συγκεντρωτικά Στοιχεία μαθητών/μαθητριών με ΕΕΑ

(γ) της επιπλέον πληροφορίας/στήλης σε πίνακα με καταχωρισμένα στοιχεία: Μαθητές> Στοιχεία Μαθητών> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών. Πίνακας 9. Κατ’ οίκον διδασκαλία

(δ) περισσότερων ελέγχων στους πίνακες (φόρμες εισαγωγής) ώστε να αποτρέπεται η εισαγωγή σφαλμάτων, με εμφάνιση σχετικών μηνυμάτων στην οθόνη.

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, αξιοποιώντας τα σχετικά στατιστικά, καλούνται να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους ως την 28η Σεπτεμβρίου 2018.

Ακολουθεί αναλυτικός οδηγός, ο οποίος έχει αναρτηθεί στην ανωτέρω καρτέλα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΕΔΩ

σχετικά άρθρα