Thumbnail
Εύρεση εργασίας 

Η ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ∆ΗΜΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ –ΧΟΡΤΙΑΤΗ  ανακοινώνει ότι θα προσλάβει εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό προσωπικό για τη λειτουργία των Κέντρων Πολιτισµού του ∆ήµου Πυλαίας-Χορτιάτη κατά τη διδακτική περίοδο 2017-2018 , µε σύµβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισµένου χρόνου, συνολικού αριθµού ενός (1) ατόµων εκπαιδευτικού προσωπικού, για την εξής κατά αριθµό ατόµων, ειδικότητα:

1 Επιµορφωτές/∆ιδάσκοντες µουσικής ΤΕ Πνευστών οργάνων (φλάουτο, φλογέρα)

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόµενοι µπορούν να υποβάλλουν αίτηση στα γραφεία της ∆ηµοτικής Επιχείρησης (∆/νση : Απ. Σαµανίδη 21, ∆ηµαρχείο Πυλαίας-Χορτιάτη, 1ος όροφος, γραφεία ΚΕΠΑΠ, τηλ 2313.301098), κατά τις ώρες 08.00 έως 14.00, από την Πέµπτη 30.11.2017 και για δέκα (10) ηµέρες, έως και την ∆ευτέρα 04.12.2017.

Δείτε αναλυτικά την προκήρυξη ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λατινοπο
Νέο παραλήρημα Λατινοπούλου: «Να απολυθούν σκουπίδια εκπαιδευτικοί που δεν σέβονται τη σημαία»
Λατινοπούλου: «Να βγαίνουν εκπαιδευτικοί που πληρώνονται από τους φόρους μας και να λένε ότι πρέπει να καταργηθούν οι εθνικές γιορτές; Όσοι και να...
Νέο παραλήρημα Λατινοπούλου: «Να απολυθούν σκουπίδια εκπαιδευτικοί που δεν σέβονται τη σημαία»
mathites
Όταν το σχολείο γίνεται αριθμός: Οι αόρατες πληγές των συγχωνεύσεων στα δημοτικά
Πίσω από κάθε παιδί που γυρίζει σπίτι κλαμένο, πίσω από κάθε γονιό που γράφει επιστολές απόγνωσης, υπάρχει ένας δάσκαλος που νιώθει πως απέτυχε — όχι...
Όταν το σχολείο γίνεται αριθμός: Οι αόρατες πληγές των συγχωνεύσεων στα δημοτικά