Thumbnail
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Γυμνασίου ΛΤ Λειψών

Λειψοί 7/5/2015

Προς

κ. Τριανταφύλλου Δημήτριο  

Κοινοποίηση: κα Σ. Κατσαβριά

ΥΠΟΠΑΙΘ, γραφείο Υπουργού

Ηλεκτρονικός Τύπος

Θέμα: Προσμέτρηση διπλής μοριοδότησης αναπληρωτών στις δυσπρόσιτες περιοχές.

Αγαπητέ κ. Τριανταφύλλου,

   Με την παρούσα επιστολή, εκφράζουμε την διαμαρτυρία μας για το νομοσχέδιο που προτίθεστε να καταθέσετε προς ψήφιση στη βουλή και συγκεκριμένα για την κατάργηση της διπλής μοριοδότησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτή προβλεπόταν στην παράγραφο 4 του άρθρου 5Α του Ν. 3848/2010 (Α’ 71) και συμπληρώθηκε με το άρθρο 5 του Ν. 4283/2014 (Α’ 189).

   Η απόφασή μας να υπηρετήσουμε στα δυσπρόσιτα σχολεία, πέρα από προσωπική επιλογή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην διπλή μοριοδότηση, όπως αυτή προβλεπόταν από τον παραπάνω νόμο. Η διαμονή στα ακριτικά νησιά, μακριά από τις οικογένειές μας, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες ( έλλειψη γιατρού, έλλειψη μέσων μετακίνησης, κ.α.), δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να κρίνεται ισότιμα με την διαμονή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της χώρας μας. Επιπλέον η κατάργηση της διπλής μοριοδότησης δεν επιφέρει κανένα δημοσιονομικό όφελος και άρα αδυνατούμε να καταλάβουμε το λόγο για τον οποίο προχωρείτε στην ψήφισή της. Οι συνάδελφοι που υπηρετούν στις ακριτικές περιοχές της Ελλάδος, προσφέρουν όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και στις τοπικές κοινωνίες, αναπτύσσοντας δράσεις κοινωνικές και πολιτισμικές, βοηθώντας τα παιδιά πέρα από το ωράριο της εργασίας τους και προσπαθώντας να καλύψουν τα κενά που υπάρχουν στην εκπαίδευση σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Είναι άξιοι όχι μόνο διπλής μοριοδότησης αλλά και μιας σειράς άλλων μέτρων στήριξης. Ας σημειωθεί ότι τα σχολεία των ακριτικών περιοχών στελεχώνονται κυρίως από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι όλα τα χρόνια στηρίζουν την εκπαίδευση και ως αντάλλαγμα βρίσκονται συνεχώς μετέωροι και νιώθουν ότι περιπαίζονται από την Πολιτεία. Εξάλλου η εν λόγω απόφαση αντιβαίνει στη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και θεσμών όπως δηλώνεται στο Σύνταγμα, σχέση η οποία υπάρχει σε κάθε ευνομούμενη δημοκρατία.

   Ελπίζουμε να κατανοήσετε τα δίκαια αιτήματά μας και να προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες.

Με εκτίμηση,

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Λ.Τ. Λειψών.

Αγοραστός Αθανάσιος  ΠΕ19

Αρβανιτίδου Ελευθερία ΠΕ09

Βαϊόπουλος Ιωάννης ΠΕ03

Μητροσύλη Αργεντίνη ΠΕ02

Οικονομάκος Θωμάς ΠΕ04.02

Πάντος Ιωάννης ΠΕ04.01

Ταβλαλής Μιχαήλ ΠΕ03

Τούφα Ευθυμία ΠΕ01

Χαλιάσου Χρυσάνθη ΠΕ06

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT