Thumbnail
Ενιαίος Σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΠΟ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠ.ΠΟ.

ΑΤΤΙΚΗΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ & ΝΗΣΩΝ

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 25, 101.86, ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.: 210-38.32.080, FAX: 210-38.32.656

Αθήνα, 6/3/2015

Αρνητικές εξελίξεις στο ΥΠΠΟΑ

Συνάντηση του Ενιαίου Συλλόγου με τον Αν. Υπουργό Ν. Ξυδάκη

Μετά από αίτημα που είχε υποβληθεί από τον Ενιαίο Σύλλογο Αττικής, Στερεάς και Νήσων αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Μαρτίου συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου με τον Αν. Υπουργό ΥΠΟΠΑΙΘ κ. Ν. Ξυδάκη, παρουσία και του διευθυντή του γραφείου του κ. Π. Δούρου.

Το ΔΣ του Ενιαίου Συλλόγου μετέφερε στον κ. Ξυδάκη την έντονη ανησυχία και την πλήρη αντίθεση των εργαζομένων στο ΥΠΠΟΑ για τις κυβερνητικές επιλογές που οδηγούν προς περαιτέρω υποβάθμιση του έργου του (πρώην) ΥΠΠΟΑ, μέσα από την ενοποίηση του με το Υπουργείο Παιδείας. Η ενοποίηση αυτή φαίνεται πως δεν θα παραμείνει σε ένα συμβολικό επίπεδο. Τούτο προκύπτει τόσο από τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού (προγραμματικές δηλώσεις) περί σχεδιασμού «συμπαγών και συνεκτικών» ενιαίων οργανογραμμάτων για 10 ενοποιημένα Υπουργεία όσο και από την «επιστολή Βαρουφάκη» προς τους «θεσμούς», στην οποία δεσμεύεται πως η σχετική διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί εντός 4μήνου.

Η κατεύθυνση που θα λάβει η ενοποίηση αυτή σε ό,τι αφορά το (πρώην) ΥΠΠΟΑ γίνεται εμφανής από την πράξη Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νικόλαο Ξυδάκη (ΦΕΚ τ. Β΄/299/27.2.2015). Από τον τομέα του Πολιτισμού αφαιρούνται κρίσιμες αρμοδιότητες χάραξης και υλοποίησης πολιτικής, εκπροσώπησης σε διεθνείς οργανισμούς αλλά και η διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, καθώς οι αρμοδιότητες Διοικητικού και Οικονομικού υπάγονται απευθείας στον Υπουργό ΠΟΠΑΙΘ. Πρόκειται για μια απολύτως αρνητική εξέλιξη που διαψεύδει ελπίδες και προσδοκίες για μια νέα «Άνοιξη» στον πολιτισμό.

Θυμίσαμε στον Αν. Υπουργό πως βασικός στόχος της μνημονιακής πολιτικής στον Πολιτισμό, την οποία επί χρόνια αντιπαλέψαμε, ήταν η υποβάθμιση του Πολιτισμού ως δημόσιου αγαθού και η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του ΥΠΠΟΑ σε τρίτους. Σε αυτήν την κατεύθυνση είχε κινηθεί και η υποβάθμισή του ΥΠΠΟΑ το 2012 σε Γενική Γραμματεία του (ενοποιημένου και τότε) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού. Η εξέλιξη αυτή είχε ανατραπεί μετά από σκληρό αγώνα των εργαζομένων στον πολιτισμό, με την συμπαράσταση και των κομμάτων της τότε αντιπολίτευσης, συμπεριλαμβανομένου του ΣΥΡΙΖΑ, που τώρα διαψεύδει τον ίδιο του τον εαυτό.

Τονίσαμε πως η εκ νέου ενοποίηση με το Υπουργείο Παιδείας, από τη σημερινή κυβέρνηση, θα λειτουργήσει βλαπτικά και υπονομευτικά για το αντικείμενο των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ και, ως εκ τούτου, μας βρίσκει απολύτως αντίθετους. Ο κ. Ξυδάκης αν και φάνηκε να συμμερίζεται τους προβληματισμούς μας, περιορίστηκε να παραπέμψει σε κεντρικές πολιτικές αποφάσεις που έχουν ληφθεί από τον πρωθυπουργό.

Ως προς το φλέγον ζήτημα του Οργανισμού (ΠΔ 104/2014) που εισήγαγε με αυταρχικό τρόπο η προηγούμενη κυβέρνηση και ο οποίος έχει καταγγελθεί από τον Ενιαίο Σύλλογο ως Οργανισμός συρρίκνωσης και διάλυσης του ΥΠΠΟΑ, ο Αν. Υπουργός δεν θέλησε να μπει σε καμία συζήτηση θεωρώντας την ανώφελη, στο βαθμό που δρομολογείται άμεσα η ενοποίηση με το Υπ. Παιδείας…

Στην ωριαία περίπου συνάντηση έγινε εφικτό να συζητηθούν λίγα μόνο από τα υπόλοιπα θέματα που περιλαμβάνονται στο υπόμνημα του Συλλόγου το οποίο επιδόθηκε στον Αν. Υπουργό και περιλαμβάνει κωδικοποιημένες τις βασικές θέσεις και διεκδικήσεις του Ενιαίου Συλλόγου, όπως έχουν αποφασιστεί στις Γενικές Συνελεύσεις του και έχουν επικαιροποιηθεί με απόφαση του ΔΣ (επισυνάπτεται). Η συζήτηση για τα υπόλοιπα θέματα παραπέμφθηκε σε επόμενες συνεργασίες με τον διευθυντή του γραφείου του Αν. Υπουργού και τους νομικούς του συνεργάτες. Για όσα ζητήματα μας δηλώθηκε η αναρμοδιότητα του Αν. Υπουργού, το ΔΣ του Συλλόγου θα αναζητήσει λύσεις σε συναντήσεις και με άλλα συναρμόδια στελέχη της κυβέρνησης (Α. Μπαλτά, Γ. Κατρούγκαλο κλπ.). Σημειώνουμε τα συμπεράσματα από όσα θέματα συζητήθηκαν:

  • Για την επιστροφή στις θέσεις εργασίας τους όλων των συναδέλφων που τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας, καθώς και την πρόσληψη των 187 συναδέλφων, των οποίων οι οργανικές θέσεις ΙΔΑΧ έχουν συσταθεί ήδη από το 2010 αλλά λόγω της μνημονιακής νομοθεσίας δεν έχουν ακόμη καταταγεί σε αυτές, μας δηλώθηκε πως υπάρχει θετική πολιτική βούληση και έχει δρομολογηθεί σχετική συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία. Ας σημειωθεί, πάντως, πως η επαναπρόσληψη των «διαθεσίμων» δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά  πως θα επιστρέψουν στις θέσεις τους στο ΥΠΠΟΑ.

  • Ο Αν. Υπουργός δεν φαίνεται να συμμερίζεται τις ανησυχίες μας για το ζήτημα της εμπλοκής ιδιωτών στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, δεσμεύτηκε, ωστόσο, να επανεξετάσει τη λειτουργία της επιτροπής για την «αξιοποίηση των αρχαιολογικών χώρων», με πιλοτική εφαρμογή τον Κεραμεικό και την Βραυρώνα.

  • Ο Αν. Υπουργός αναφέρθηκε στην οικονομική στενότητα ως ανασχετικό παράγοντα στην υλοποίηση πολιτικών, ενώ δεν τοποθετήθηκε στο αν θα διεκδικηθεί η επιστροφή των ακινήτων του ΥΠΠΟΑ από το ΤΑΙΠΕΔ.

 

Με τις γνώσεις και την εμπειρία του, το ανθρώπινο δυναμικό του ΥΠΠΟΑ, μπορεί να συμβάλει στην αναδιατύπωση ενός συνεκτικού, σύγχρονου και κοινωνικά προσανατολισμένου οράματος για τον πολιτισμό. Καλούμε την πολιτική ηγεσία να συνεργαστεί με τους εργαζόμενους για τη χάραξη και την εφαρμογή μιας άλλης πολιτιστικής πολιτικής, που θα υπερβαίνει τη διαλυτική στασιμότητα και τη μιζέρια των μνημονιακών δεσμεύσεων και θα ανοίγει μια ελπιδοφόρα προοπτική δημιουργικής ανασυγκρότησης. 

Σε κάθε περίπτωση, ο Ενιαίος Σύλλογος, όπως και όλη την προηγούμενη περίοδο, θα επιμείνει με όλες του τις δυνάμεις και με κάθε πρόσφορο μέσο στην υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα και του έργου των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ. Όχι για λόγους συμβολικούς ή συντεχνιακούς αλλά για λόγους ουσίας: γιατί οι εργαζόμενοι στον πολιτισμό γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα πως η άσκηση δημόσιας πολιτικής για τον πολιτισμό είναι μια κοινωνική αναγκαιότητα, γιατί ξέρουμε καλά πως οι υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ εκτελούν πολύπλευρο και σύνθετο έργο που άπτεται διαφορετικών τομέων άσκησης πολιτικής (εκπαιδευτικής, επικοινωνιακής, οικονομικής, αναπτυξιακής, χωροταξικής, περιβαλλοντικής, διεθνών σχέσεων κοκ.) και ακριβώς αυτή η πολυπλοκότητα συνηγορεί στην ανάγκη αυτοτελούς λειτουργίας ανεξάρτητου Υπουργείου.

Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε δυναμικά την άμεση κατάργηση του Οργανισμού και την κατάρτιση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ενός νέου Οργανισμού αυτόνομου ΥΠΠΟΑ που θα υπηρετεί την πολιτιστική κληρονομιά ως δημόσιο αγαθό και θα ενισχύει τις δομές υποστήριξης της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Το ΔΣ του Ενιαίου Συλλόγου


ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠ.ΠΟ.

ΑΤΤΙΚΗΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ & ΝΗΣΩΝ

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 25, 101.86, ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.: 210-38.32.080, FAX: 210-38.32.656

                                                                                               

                                                                                                                            Αθήνα, 4/3/2015

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ

Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Υπαλλήλων ΥΠΠΟ Αττικής, Στερεάς και Νήσων αποτελεί τον μεγαλύτερο πρωτοβάθμιο σύλλογο εργαζομένων στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς εκπροσωπεί συνδικαλιστικά το σύνολο των υπαλλήλων όλων των κλάδων και ειδικοτήτων (αρχαιολόγους και επιστήμονες συναφών κλάδων, συντηρητές, μηχανικούς, διοικητικούς, τεχνικό προσωπικό, αρχαιοφύλακες, νυχτοφύλακες, εργατοτεχνίτες, προσωπικό καθαριότητας κλπ.) που υπηρετούν στις κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, στα μεγάλα δημόσια μουσεία που εδρεύουν στην Αθήνα (Εθνικό Αρχαιολογικό, Βυζαντινό και Χριστιανικό, Νομισματικό-Επιγραφικό, Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης), καθώς και στις περιφερειακές και ειδικές περιφερειακές υπηρεσίες της Αττικής, της Στερεάς Ελλάδας και των νησιών του Αιγαίου.

Ο πολυκλαδικός του χαρακτήρας, το πολυάριθμο των μελών του και το γεωγραφικό του εύρος ανέδειξαν τον Ενιαίο Σύλλογο σε σημαντικό συλλογικό εργαλείο των εργαζομένων απέναντι στην καταστροφική μνημονιακή πολιτική των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, απέναντι στις διοικητικές, οικονομικές και διαρθρωτικές αλλαγές που προωθήθηκαν και επέφεραν σοβαρά πλήγματα τόσο στους εργαζομένους όσο και στην ίδια τη λειτουργία του ΥΠΠΟΑ.

Ο Ενιαίος Σύλλογος, μέσα από τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και την κινητοποίηση των μελών του, διαμόρφωσε τα τελευταία χρόνια τις βασικές κατευθύνσεις της παρέμβασής του ως εξής:

  • αγώνας ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια συρρίκνωσης του ΥΠΠΟΑ, μείωσης ή κατάργησης των οργανικών θέσεων, ενάντια στη μισθολογική υποβάθμιση των εργαζομένων, τη διαθεσιμότητα και τις απολύσεις,

  • αγώνας για ένα δημόσιο που θα λειτουργεί με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον και θα προασπίζεται τα κοινωνικά αγαθά (παιδεία, υγεία, πολιτισμό), ενάντια σε κάθε «μεταρρύθμιση» που στόχο έχει να κομματικοποιήσει τον δημόσιο τομέα ή να τον κάνει έρμαιο στα συμφέροντα του ιδιωτικού τομέα.

Ο Ενιαίος Σύλλογος, με βάση την αντίληψη πως οι αρχαιολογικοί χώροι, τα μνημεία και τα μουσεία της χώρας μας ανήκουν σε όλο το κοινωνικό σύνολο, είναι φορείς της ιστορικής μνήμης και δεν αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τους όποιους «επενδυτές», αντικείμενα προς ιδιωτικοποίηση και πεδίο κερδοφορίας για κανέναν ιδιώτη, εργάστηκε και εργάζεται σταθερά για την ενδυνάμωση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας:

  • ενάντια σε κάθε σχέδιο ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της πολιτιστικής κληρονομιάς, παραχώρησης δημόσιου χώρου σε ιδιωτικά συμφέροντα, τραπεζικούς ομίλους, ιδρύματα κλπ (όπως λ.χ. επιχειρείται με την εμπλοκή ιδιωτών στα σχέδια "αξιοποίησης" των αρχαιολογικών χώρων με πιλοτική εφαρμογή τον Κεραμεικό και τη Βραυρώνα ή με κάθε λογής προσπάθειες συμμετοχής ιδιωτών σε προγράμματα διαχείρισης μνημείων και αρχαιολογικών χώρων),

  • ενάντια στη δημιουργία ποικιλώνυμων παράλληλων δομών και παραϋπηρεσιών (όπως υπήρξαν στο παρελθόν το ΤΔΠΕΑΕ ή ο ΟΠΕΠ), στην απόσπαση από την Αρχαιολογική Υπηρεσία δομών όπως το Μουσείο της Ακρόπολης (με την ίδρυσή του ως ΝΠΔΔ), στην περαιτέρω "αυτονόμηση" δομών όπως το Μουσείο Κανελλοπούλου (με την προσπάθεια μετατροπής του από ΝΠΔΔ σε ΝΠΙΔ), στους σχεδιασμούς για μετατροπή μεγάλων δημόσιων μουσείων σε ΝΠΔΔ.

 

Ακολουθεί μια κωδικοποίηση των σοβαρότερων ζητημάτων που απασχολούν κατά την τρέχουσα περίοδο τους εργαζομένους στο ΥΠΠΟΑ και τα οποία ο Ενιαίος Σύλλογος θέτει στη νέα πολιτική ηγεσία προς επίλυση. Ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνονται και θέματα που δεν εμπίπτουν ευθέως στις αρμοδιότητες της Πολιτικής Ηγεσίας του ενοποιημένου σήμερα Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, είναι ωστόσο κρίσιμο να υιοθετηθούν από αυτήν και να διαβιβαστούν με τη θετική της εισήγηση στους αρμόδιους Υπουργούς και τα κυβερνητικά όργανα.

                  

1.      Αυτοτέλεια ΥΠΠΟΑ – κατάργηση του υφιστάμενου οργανισμού, προκειμένου να θεσμοθετηθεί ένας οργανισμός που θα υπηρετεί την πολιτιστική κληρονομιά ως δημόσιο αγαθό και θα ενισχύει τις δομές υποστήριξης της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Η υποβάθμιση του Πολιτισμού ως δημόσιου αγαθού και η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του ΥΠΠΟΑ σε τρίτους υπήρξε βασικός στόχος της μνημονιακής πολιτικής στον Πολιτισμό. Σε αυτήν την κατεύθυνση είχε κινηθεί και η υποβάθμισή του το 2012 σε Γενική Γραμματεία του (τότε) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού. Μετά από τον διαρκή αγώνα όλων των εργαζομένων του ΥΠΠΟ σε όλη τη χώρα, στον οποίο πρωτοστάτησε ο Ενιαίος Σύλλογος, το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού ξαναέγινε αυτόνομο. Ωστόσο, λίγους μήνες πριν δέχθηκε άλλο ένα τεράστιο πλήγμα με την εφαρμογή του απαράδεκτου νέου Οργανισμού συρρίκνωσης και διάλυσης των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ.

Η εκ νέου ενοποίηση με το Υπουργείο Παιδείας, από τη σημερινή κυβέρνηση, θα λειτουργήσει βλαπτικά και υπονομευτικά για το αντικείμενο των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ και μας βρίσκει απολύτως αντίθετους. Ειδικότερα δε που, όπως προκύπτει από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας και τους «θεσμούς», αλλά και την κατανομή αρμοδιοτήτων στα στελέχη της πολιτικής ηγεσίας του ενοποιημένου ΥΠΟΠΑΙΘ, η ενοποίηση αυτή φαίνεται να μην παραμένει σε ένα συμβολικό επίπεδο αλλά να οδεύει προς το σχεδιασμό «συμπαγών» οργανισμών των ενοποιημένων Υπουργείων και την κατάργηση της αυτοτέλειας των επιμέρους Διοικητικών και Οικονομικών δομών.   

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως οι υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ εκτελούν πολύπλευρο και σύνθετο έργο που άπτεται διαφορετικών τομέων άσκησης πολιτικής (εκπαιδευτικής, επικοινωνιακής, οικονομικής, αναπτυξιακής, χωροταξικής, περιβαλλοντικής, διεθνών σχέσεων κοκ.) και ακριβώς αυτή η πολυπλοκότητα συνηγορεί στην ανάγκη αυτοτελούς λειτουργίας ανεξάρτητου Υπουργείου.

Ζητούμε την άμεση κατάργηση του Οργανισμού που εισήγαγε το ΠΔ 104/2014 και όλων των εκπορευόμενων από αυτόν νομοθετικών και διοικητικών πράξεων, καθώς και την επαναφορά, μεταβατικά, στον προηγούμενο Οργανισμό (ΠΔ 191/2003), με την επαναφορά όλων των κενών οργανικών θέσεων όλων των ειδικοτήτων και παράλληλη έναρξη ενός πραγματικού διαλόγου που θα καταλήξει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος (και πάντως εντός του 2015) σε έναν Οργανισμό αυτόνομου ΥΠΠΟΑ που θα υπηρετεί την πολιτιστική κληρονομιά ως δημόσιο αγαθό και θα ενισχύει ουσιαστικά τις δομές υποστήριξης της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Σημειώνουμε πως ο Ενιαίος Σύλλογος έχει προχωρήσει, από κοινού με τον Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων και τον Σύλλογο Εκτάκτων Αρχαιολόγων, στην κατάθεση αίτησης ακύρωσης του ΠΔ 104/2014 στο Συμβούλιο της Επικρατείας (επισυνάπτονται τα σχετικά έγγραφα).

2.      Ζητήματα στελέχωσης – άμεσα θέματα προσωπικού

Ένα από τα σημαντικότερα θέματα για τη στοιχειωδώς εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ είναι η άμεση αντιμετώπιση της υποστελέχωσης. Τα τελευταία χρόνια, η πολιτική συρρίκνωσης του δημόσιου τομέα, οι «εφεδρείες» και οι «διαθεσιμότητες», οι αθρόες συνταξιοδοτήσεις και η απαγόρευση των προσλήψεων έχουν αποψιλώσει από προσωπικό τις περισσότερες υπηρεσιακές μονάδες, με ορατό πλέον τον κίνδυνο για πλημμελή εκπλήρωση των υποχρεώσεων απέναντι στα μνημεία και στους πολίτες.

Διεκδικούμε να υπάρξει προγραμματισμός για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού προκειμένου να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες στελέχωσης των υπηρεσιών.  Θα πρέπει να προηγηθεί το υποστελεχωμένο ΥΠΠΟΑ σε νέες προσλήψεις και μετατάξεις προσωπικού από άλλα Υπουργεία, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ. Ο Ενιαίος Σύλλογος αντιτίθεται στις «εμβαλωματικές λύσεις» που κατά καιρούς προκρίνονται, στις ελαστικές σχέσεις εργασίας, στην εργασία μέσω ΜΚΟ, στην ενοικίαση εργαζομένων και στις εργολαβίες στο δημόσιο.

Άμεσα ζητήματα που θα πρέπει να προωθηθούν, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, θεωρούμε πως είναι:

 - Η επιστροφή στις θέσεις εργασίας τους όλων των συναδέλφων μας που τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας, με επανασύσταση των οργανικών τους θέσεων.

- Η πρόσληψη των 187 συναδέλφων των οποίων οι οργανικές θέσεις έχουν συσταθεί ήδη από το 2010 (σε εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ 164/2004), αλλά λόγω της μνημονιακής νομοθεσίας δεν έχουν ακόμη καταταγεί σε αυτές.

- Η παύση κάθε διαδικασίας αναδρομικής αλλαγής των κριτηρίων του ΠΔ 164/2004 και προσπάθειας «ομηρίας» με την απειλή απόλυσης των ΙΔΑΧ εργαζομένων – ακύρωση των ελέγχων του ΣΕΕΔΔ που στοχεύουν στην αλλαγή, εκ των υστέρων, των αποφάσεων του ΑΣΕΠ.

3.      Κατάργηση των μνημονιακών νόμων περί δημόσιας διοίκησης

-   Κατάργηση του νέου πειθαρχικού των Δ.Υ. και της προληπτικής αργίας των δημοσίων υπαλλήλων, όπως και των Ν. 4024, 4093 και 4172.

 - Κατάργηση του νόμου 4250/2014 για την προσχηματική «αξιολόγηση» που οδηγούσε σε απολύσεις και τον επανέλεγχο των συμβάσεων των ΙΔΑΧ (άρθρο 42) – αποσύνδεση μισθού-αξιολόγησης.

-   Κατάργηση του Ν. 4024/2011 και όλων των νόμων που υποβάθμισαν τα μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα – επανεξέταση του ενιαίου μισθολογίου, επαναφορά των μισθών και των «δώρων».

-   «Ξεπάγωμα» των ωριμάνσεων και της βαθμολογικής εξέλιξης.

-   Πλήρης αναγνώριση της προϋπηρεσίας που έχει διανυθεί σε Νομικά Πρόσωπα (ΤΑΔΙΠΕΑΕ, ΟΑΝΜΑ κλπ.) και σε έργα τρίτων που εποπτεύονταν από το ΥΠΠΟΑ.

4.      Προάσπιση του αρχαιολογικού νόμου και της δημόσιας περιουσίας

  •           fast-track» και κάθε διάταξη που ψαλιδίζει τον αρχαιολογικό νόμο και τη συνταγματική επιταγή για προστασία των μνημείων και ανοίγει το δρόμο σε «ιδιωτικούς» όρους πολεοδόμησης, χρήσης γης και προστασίας των μνημείων, όπως στον Αστέρα Βουλιαγμένης, στο Ελληνικό, στο Κάβο Σίδερο Λασιθίου, στην Ακαδημία Πλάτωνος κ.α.

          - Να σταματήσει η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας μέσω ΤΑΙΠΕΔ, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά μνημεία και πολιτιστική κληρονομιά.           

Το ΔΣ του Ενιαίου Συλλόγου

Κλείστε τα εισιτήριά σας με την AEGEAN εδώ - 
Επιλέξτε από και προς και δείτε πόσο κοστίζει

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΥΡΙ
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
Η Συρία στο στόχαστρο ιμπεριαλιστών, σιωνιστών και τζιχαντιστών που την καταστρέφουν και την διαμελίζουν
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
χοιτ
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή
Αυτό το πιάτο είναι ιδανικό για ιδιαίτερες περιστάσεις, είτε πρόκειται για ένα γιορτινό τραπέζι είτε για έναν ρομαντικό δείπνο, και σίγουρα θα...
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή