Thumbnail
Τελικός Πίνακας Κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών για την πλήρωση θέσης διευθυντή στο 2Ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕ.Λ Θεσσαλονίκης

Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει στην ανακοίνωση του τελικού πίνακα κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών για πλήρωση θέσης διευθυντή με τετραετή θητεία στο 2ο Π.Π. ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης που καταρτίστηκε από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. μετά την εξέταση και των ενστάσεων, σε συνέχεια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος (15-01-2014) προς τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την πλήρωση θέσης διευθυντή στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης (Π.Π.Σ.), σύμφωνα με το Ν. 3966/2011(ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις», όπως αυτός ισχύει.

Η Ανακοίνωση της Δ.Ε.Π.Π.Σ. είναι αναρτημένη εδώ.

O τελικός πίνακας κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών είναι αναρτημένος εδώ.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ