Thumbnail
Π.Δ.Σ.

Αλλάζει η Υπουργική Απόφαση για την Πρόσθετη Διδακτική στήριξη ως εξής:  

«Στα τμήματα Π.Δ.Σ. διδάσκουν μόνιμοι καθηγητές προς συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, ή αναπληρωτές καθηγητές πλήρους ωραρίου προς συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΠΥΣΔΕ. Οι σχολικοί σύμβουλοι καθορίζουν επιμορφωτικές συναντήσεις των διδασκόντων για την καλύτερη λειτουργία της δομής». Κατά τα λοιπά ισχύει η με αρ. πρωτ. 172435/Γ7/13-11-2013 (ΦΕΚ 2996/Β/25-11-2013) Υ.Α. με θέμα «Οργάνωση και λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης 2013-2014»
 

Δείτε την αρχική υπουργική απόφαση 

Διαβάστε την τροποποίηση της ΥΑ

Αλλαγή στην Υ.Α. για την Π.Δ.Σ.

Διαβάστε περισσότερα: Αλλαγή στην Υ.Α. για την Π.Δ.Σ. | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi
Γονείς στο πλευρό των διωκόμενων εκπαιδευτικών: «Όχι στην τρομοκράτηση όσων αντιστέκονται»
Ψήφισμα στήριξης στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς από ενώσεις γονέων της Αθήνας
Γονείς στο πλευρό των διωκόμενων εκπαιδευτικών: «Όχι στην τρομοκράτηση όσων αντιστέκονται»
panagiotopoulos
Από την φυσική στην συστημική βία: Η αδράνεια του κράτους και η στοχοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου
Διαμορφώνεται και μια επικίνδυνη επικοινωνιακή αφήγηση: ότι το πρόβλημα είναι το ίδιο το δημόσιο πανεπιστήμιο. 
Από την φυσική στην συστημική βία: Η αδράνεια του κράτους και η στοχοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου