αξιολόγηση
Για τους εκπαιδευτικούς και την παιδεία ανατέλλει μια καλύτερη μέρα
Όχι στην αξιολόγηση της χειραγώγησης και διχοτόμησης των εκπαιδευτικών
Σύλλογος ΠΕ ο Σωκράτης: Η Αξιολόγηση δεν πρέπει να περάσει
Πρώτα η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ύστερα των εκπαιδευτικών
Ν. Κεραμέως: Απελευθέρωση του σχολείου από τον εναγκαλισμό του υπουργείου και αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Σύλλογος ΠΕ Σωκράτης: Η αξιολόγηση δεν πρέπει να περάσει
Ν. Κεραμέως: Η αξιολόγηση σχολείων-εκπαιδευτικών θα συνδέεται με την βελτίωση και την επιμόρφωση
ΣΕΠΕ «Α. Δελμούζος»: Η ΔΟΕ να προκηρύξει άμεσα απεργία–αποχή από την αξιολόγηση
ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγ. Ευστρατίου: Επικαιροποίηση της θέσης για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
Παρεμβάσεις ΠΕ: Σχετικά με την 88η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων για τη διαδικασία μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των KEA
Κ. Μητσοτάκης: Η αξιολόγηση θα ξεκινήσει από τη σχολική μονάδα και τους διευθυντές
Αξιολόγηση και γονείς: Κατά πόσο ορίζει ένα OFSTED rating την ποιότητα ενός σχολείου;
ΣΕΠΕ Εκπαιδευτικών «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Απεργία - Αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης
Τομέας Παιδείας ΚΙΝΑΛ: Αποχαιρετώντας τον κ. Γαβρόγλου…
Συσπειρώσεις ΠΕ: Δεν αναγνωρίζουμε την ψηφοφορία της 88ης ΓΣ της ΔΟΕ για την αξιολόγηση
Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών: Να μην μετατρέψει η ΝΔ τους γονείς σε πελάτες των σχολείων
Η ΝΔ, ο «καπιταλισμός της παρακολούθησης» και οι πλατφόρμες αξιολόγησης σχολείων
88η ΓΣ ΔΟΕ: Η τοποιέτηση της ΑΣΕ για την Αξιολόγηση
Θ. Κοτσιφάκης: Σε αυτές τις εκλογές κρίνεται το μέλλον του δημόσιου σχολείου
Κ. Χατζηδάκης για την αυτονομία σχολικών μονάδων: Το 10-20% των μαθημάτων να καθορίζεται από τους εκπαιδευτικούς
ΕΟΠΠΕΠ: Αποτελέσματα πρόσκλησης για ένταξη στο Υπομητρώο Στελεχών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού
«Περί πλατφόρμας αξιολόγησης» με αφορμή τις δηλώσεις Χατζηδάκη
K. Χατζηδάκης: Θα υπάρχει ειδική σελίδα στο υπουργείο όπου θα γίνεται αξιολόγηση σχολείων από γονείς
Ημερίδα: Νέες Δομές στην Εκπαίδευση, Περιγραφική Αξιολόγηση, Προγραμματισμός και Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Έργου
Γ' ΕΛΜΕ Θεσ/νικης: Κάλεσμα για απεργία αποχή από την αξιολόγηση - αυτοαξιολόγηση