Thumbnail
Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης

Ο αριθμός των τηλεοπτικών αδειών καθορίστηκε σε τέσσερις με τροπολογία του περασμένου Φεβρουαρίου και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει, σχολιάζει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας:

«Είναι πια σύνηθες, κάθε διοικητική πράξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας να μεταφράζεται ως κατακλυσμός, τουλάχιστον, για την πορεία της αδειοδότησης των καναλιών. Τελευταία αφορμή, η παραλαβή της οριστικής μελέτης του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου της Φλωρεντίας, πόσο και πόσο μελάνι δεν χύθηκε για να εξηγηθεί ότι τον Φεβρουάριο έγινε η παραλαβή της προπαρασκευαστικής εμπειρογνωμοσύνης (με κεφαλαία γράμματα στο τεύχος που μοιράστηκε στους βουλευτές).

Ακολουθώντας τις απαραίτητες νόμιμες διαδικασίες, τις οποίες προβλέπει ο κανονισμός προμηθειών δημοσίου, αναρτήθηκε χθες στη Διαύγεια, η «τελική πράξη».

Ας μην επιχαίρουν λοιπόν, όσοι βλέπουν τη λέξη διαγωνισμός σε δημόσια έγγραφα: πρόκειται για την νόμιμη συνέχιση μιας διαδικασίας που άρχισε από τον περασμένο Οκτώβριο με την ψήφιση του ν.4339/2015 και όχι για τη διακοπή της.

Ας σημειωθεί δε ότι ο αριθμός των αδειών επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου, καθορίστηκε σε τέσσερις με τροπολογία του ν.4339/2015 τον περασμένο Φεβρουάριο. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει, πολλώ δε μάλλον, εν μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας.»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
«Είναι σκόπιμο να αποσαφηνιστεί, ότι ο σκοπός των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες, δηλαδή κενά που...
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
daskala
Εκπαιδευτικοί: «Η απεργία ως απάντηση σε συγχωνεύσεις και διώξεις»
«Να απαντήσουμε στις συγχωνεύσεις, τις διώξεις και στον αυταρχισμό με απεργιακές κινητοποιήσεις», λένε οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί: «Η απεργία ως απάντηση σε συγχωνεύσεις και διώξεις»