Τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση: Όχι στην εξ αποστάσεως αξιολόγηση και από τους γονείς
Βαθμολογία μαθητών: Ας μπει στην άκρη η βαθμολογία του πρώτου τριμήνου
Βαθμολογία μαθητών: Αξιολόγηση στην εποχή της webex
Τηλεκπαίδευση: Ανύπαρκτη για τους μαθητές των φυλακών...
Εκπαιδευτικοί: Όχι σε μια «χαμένη» γενιά μαθητών
Εκπαιδευτικοί: Η παράταση του 4μήνου αποτελεί πια μονόδρομο
Οι «κυρώσεις» κατά της Τουρκίας είναι σαν τα tablets: Όπου να ´ναι έρχονται και ποτέ δεν φτάνουν
Εκπαιδευτικοί: Οι εγκύκλιοι του υπ. Παιδείας προκαλούν γέλιο
Αξιολόγηση μαθητών: Ιδεοληψίες από ΙΕΠ και Υπουργείο Παιδείας
Εκπαιδευτικοί: Το ΥΠΑΙΘ γελοιοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία
Παρεμβάσεις: Καμία αξιολόγηση μαθητών με κλειστά σχολεία
Περί η-μάθησης και τηλεκπαίδευσης
Τηλεκπαίδευση - Εκπαιδευτικοί: Μας περιπαίζουν κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας
Τηλεκπαίδευση: Η σύνδεση υπουργείου-πραγματικότητας έχει κρασάρει από καιρό
Τηλεκπαίδευση: Η οδυνηρή αλήθεια με αριθμούς
Τηλεκπαίδευση: Πώς θα βαθμολογηθούν μαθητές που αδυνατούν να παρακολουθήσουν;
Πανελλαδική Μέρα Δράσης στην Εκπαίδευση στις 17 Δεκεμβρίου
Τηλεκπαίδευση-Webex: Απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα
Τηλεκπαίδευση-ΟΛΜΕ: Εκτός πραγματικότητας η «e-βαθμολογία»
Βαθμολογία μαθητών: Η εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως αξιολόγηση
Για την Ηλεκτρονική Αξιολόγηση Μαθητών
Ο e-έλεγχος της Νίκης (όχι της Κεραμέως) μετά από e-εξετάσεις…
e-αξιολόγηση: Είναι αδιάβλητη, αντικειμενική; Παρέχει ίσες ευκαιρίες;
Προτάσεις για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου σε περίοδο πανδημίας
Βαθμολογίες μαθητών δημοτικού: Θα αποστέλλονται με mail