Την παραίτηση του διοικητή του ΟΑΕΔ Η. Κικίλια φέρεται να ζήτησε ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης, χωρίς πάντως να έχει γίνει ακόμα γνωστός ο λόγος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση φαίνεται να έχει πρόβλημα συνεργασίας με τον διοικητή. Ο κ. Κικίλιας ήταν πρόταση του ΠαΣοΚ, η οποία στηρίχθηκε και από τη ΔΗΜΑΡ.