vouli
Menelaos Myrillas / SOOC
Ανοίγει νωρίτερα η Βουλή για να συζητηθεί το θέμα των υποκλοπών από την ΕΥΠ - Δεκτό το αίτημα που κατέθεσε ο Αλέξης Τσίπρας

Δεκτό έγινε το αίτημα που κατέθεσε ο Αλέξης Τσίπρας για έκτακτο άνοιγμα της Βουλής και συζήτηση στην Ολομέλεια για το ζήτημα των υποκλοπών.

Συγκεκριμένα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Η κυβέρνηση επιδιώκει να γίνει με σοβαρότητα ό,τι απαιτείται σε θεσμικό και κοινοβουλευτικό επίπεδο για τη διερεύνηση της υπόθεσης της νόμιμης επισύνδεσης στο τηλέφωνο του κ. Ανδρουλάκη. Ο Πρόεδρος της Βουλής ενημέρωσε την κυβέρνηση για το αίτημα του κ. Τσίπρα για τη διακοπή των θερινών διακοπών της Βουλής και τον ορισμό έκτακτης συζήτησης προ ημερησίας διάταξης για το θέμα αυτό στην Ολομέλεια».

Ο Γιάννης Οικονόμου επισημαίνει ακόμα: «η κυβέρνηση συμφωνεί στην επίσπευση του ανοίγματος της Βουλής στις 22 Αυγούστου και τον ορισμό της συζήτησης αυτής εντός εκείνης της εβδομάδας. Σημειώνεται ότι η Ολομέλεια της Βουλής είχε αρχικά προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 31 Αυγούστου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia