Mετά τα 20 εκ. ευρώ προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» κατά την πρώτη περίοδο της πανδημίας, η κυβέρνηση προχωρά σε νέα διαφημιστική καμπάνια ύψους 18,5 εκατ. ευρώ προκειμένου να πειστούν οι πολίτες να κάνουν τα εμβόλια κατά του κορονοϊού. Δηλαδή μετά τα 20 εκατομμύρια την Άνοιξη, τα 2 εκατομμύρια ευρώ στα κανάλια τον Νοέμβριο, έρχονται επιπλέον 18,5 εκατομμύρια για τα ΜΜΕ.
Με απόφαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικιλια συγκροτήθηκε τριμελής επιτροπή για την οργάνωση της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, η οποία θα αναλάβει με διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Επιτροπή θα αναλάβει:
● την υλοποίηση όλων των ενδεδειγμένων δράσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής της ανάγκης εμβολιασμού του πληθυσμού κατά του κορονοϊού Covid-19,
● τη μέριμνα για τη δημιουργία ενδεδειγμένου ενημερωτικού υλικού για τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού,
● την έγκαιρη διάθεσή του σε όλους τους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, με στόχο την αποτελεσματική ενημέρωση και τη μεγιστοποίηση της συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό,
● την επιλογή φορέων για την υλοποίηση της Εθνικής Εκστρατείας,
● την παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Έντονη αντίδραση από ΣΥΡΙΖΑ
«Ο κ. Μητσοτάκης, που αρνείται κονδύλια για συνταγογράφηση και αποζημίωση των διαγνωστικών τεστ για όλους τους πολίτες, για τις απλήρωτες εφημερίες των υγειονομικών, για μόνιμες προσλήψεις γιατρών στο ΕΣΥ, ετοιμάζεται τώρα να δώσει ακόμα 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ ως εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό», τονίζει σε ανακοίνωσή το ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, σημειώνει ότι από την πρώτη στιγμή έχει τονίσει πως οι επιχειρήσεις του Τύπου χρειάζονται ενίσχυση ως πληττόμενες, αλλά αυτό οφείλει να γίνει οριζόντια, με διαφάνεια, με κριτήρια και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με πρόσχημα την πανδημία.
«Προειδοποιούμε λοιπόν τον κ. Μητσοτάκη:
- Μη διανοηθεί να μετατρέψει εκ νέου μία εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης και εκβιασμού του Τύπου για να τον αποθεώνουν τα ΜΜΕ και να κρύβουν τα εγκληματικά λάθη του στην διαχείριση της πανδημίας.
- Μη διανοηθεί να μοιράσει πάλι 18,5 εκατ. ευρώ δημόσιο χρήμα με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς, εξαιρώντας όποια Μέσα του ασκούν κριτική. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δώσει στη δημοσιότητα από την πρώτη μέρα τα ποσά που θα λάβει κάθε Μέσο.
- Μη διανοηθεί να μοιράσει δημόσιο χρήμα χωρίς αντικειμενικά κριτήρια για την αναγνωσιμότητα/τηλεθέαση/επισκεψιμότητα του εκάστοτε Μέσου και τον αριθμό των εργαζομένων σε αυτά.
- Μη διανοηθεί να καταστρατηγήσει πάλι το νόμο που προβλέπει ότι το 30% της καμπάνιας οφείλει να πάει στο σύνολο του περιφερειακού Τύπου με αντίστοιχα κριτήρια», υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
«Μετά τους σκανδαλώδεις χειρισμούς της κυβέρνησης με την πρώτη καμπάνια 20 εκατ. ευρώ ακόμα και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ για την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε η χώρα μας να είναι δεύτερη σε αρνητές του κορωνοϊού μετά τη Νιγηρία, σύμφωνα με έρευνα που αποκάλυψε ο Guardian. Ελπίζουμε να μην κάνει πάλι τα ίδια αίσχη», καταλήγει στην ανακοίνωσή του.
Η απόφαση όπως δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη