Με μια ανάρτηση σε επιθετικό ύφος ο Παύλος Πολάκης σχολιάζει όσα εξήγγειλε η Νίκη Κεραμέως περί «ενίσχυσης της εθνικής συνείδησης των μαθητών», αποκαλώντας την υπουργό Παιδείας «μίξη βαλκανιας ορθόδοξης ταλιμπανικης Ακροδεξιάς με το νεοφιλευθερισμο της Θάτσερ».
Όπως σχολιάζει ο τέως αναπληρωτής υπουργός Υγείας, «επιστροφή στην εποχή της "διάπλασης των Παίδων" δεν θα υπάρξει».