Την παρέμβαση του πρωθυπουργού ζητεί Το Ποτάμι μετά τις δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα ότι η ιδιωτικοποίηση της Cοsco δεν έχει κλείσει.
«Ή πρέπει να εγκαταλείψει την καρέκλα του ή πρέπει ο κ. Τσίπρας να του πει να την εγκαταλείψει» δηλώνει για τον υπουργό το κόμμα, κάνοντας λόγο για «άλλη μια πράξη στο θέατρο του παραλόγου που ζούμε με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.»
«Ο κ. Δρίτσας είναι υπουργός. Με αυτά που λέει θέτει σε αμφισβήτηση κεντρικές αποφάσεις και υπονομεύει και τη διαπραγματευτική θέση της χώρας ενόψει αξιολόγησης» τονίζει η Σεβαστουπόλεως.