Στις 22 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί, τελικά, το συνέδριο της ΝΔ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η εξέλιξη αυτή ήρθε αμέσως μετά την απόφαση του Κυρ. Μητσοτάκη να υπάρξει επίσπευση της διεξαγωγής του τακτικού συνεδρίου, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το καλοκαίρι.