Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης
Πανελλήνιες 2024: Οι εν λόγω υποψήφιοι καλούνται να υποβάλουν στη ΔΑΕ μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email): [email protected] τα ελλείποντα – ελλιπή δικαιολογητικά, έως και την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 23:59.

Πανελλήνιες 2024: Κατάσταση Υποψήφιων Διαγωνισμού ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025 με Ελλείποντα-Ελλιπή Δικαιολογητικά

Η Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης (ΔΑΕ), μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών των υποψηφίων διαγωνισμού θέματος από τις αρμόδιες προς τούτο επιτροπές, ανακοινώνει κατάσταση υποψηφίων ανά Α/Α Αίτησης, τα δικαιολογητικά των οποίων παρουσιάζουν ελλείψεις ή τυπικές παραλείψεις.

Οι εν λόγω υποψήφιοι καλούνται να υποβάλουν στη ΔΑΕ μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email): [email protected] τα ελλείποντα – ελλιπή δικαιολογητικά, έως και την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 23:59.

Τα ελλιπή δικαιολογητικά που θα επισυνάπτονται πρέπει να είναι ευκρινή, σε μορφή PDF και το μέγεθος του κάθε δικαιολογητικού να μην υπερβαίνει τα 2MB. Στο θέμα του email θα αναγράφεται υποχρεωτικά ο Α/Α Αίτησης και το Ονοματεπώνυμο του υποψηφίου.

Για περισσότερες πληροφορίες – διευκρινήσεις, οι υποψήφιοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα: 210-8192132 -2133 -2134, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (07:30 – 14:30).

Δείτε ΕΔΩ

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σοφία Ζαχαράκη
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
Η υπουργός Παιδείας ενεργοποιεί δίκτυο ψυχοκοινωνικής στήριξης σε συνεργασία με το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης και τις τοπικές αρχές, για την...
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας