Πώς η κυβέρνηση εκφυλίζει τον χαρακτήρα της δωρεάν παιδείας
«Οι απόφοιτοι ή αλλιώς «αποτυχόντες»,οπως τους ορίζουν οι πανελληνιες και εμμεσως το ίδιο το κρατος, θα διαγωνιστούν στα ίδια μαθήματα, παραβλέποντας ότι κάτι τέτοιο είναι αναξιοκρατικό, εφόσον δεν διδάχτηκαν το συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο και το οποίο προϋποθέτει συστηματικό διάβασμα το οποίο χρειάζεται να ξεκινήσει ήδη από την δεύτερη τάξη του λυκείου»

Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει άποψη φοιτήτριας, αναφορικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις, την ανισότητα μεταξύ μαθητών και την αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά.

Ως πρωτοετής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ως άτομο που συμμερίζεται την αγωνία της μαθητικής κοινότητας ,έχοντας βιώσει το εν γένει ανταγωνιστικό και - πολλές φορές – άδικο θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων, αισθάνομαι την ανάγκη να θίξω ένα ζήτημα που δεν πρέπει να μείνει ασυζήτητο.

Αυτό δεν είναι άλλο από τις διατάξεις της υπουργικής απόφασης που αφορούν τόσο την αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά όσο και την κατάργηση του παλαιού συστήματος εξέτασης.

Ως απότοκο της παραπάνω διαπίστωσης, οι απόφοιτοι ή αλλιώς «αποτυχόντες» όπως τους ορίζουν οι πανελλήνιες και εμμέσως το ίδιο το κρατος, θέτοντας τροχοπέδη στους στόχους τους, εξάγεται ότι όλοι θα διαγωνιστούν στα ίδια μαθήματα, παραβλέποντας ότι κάτι τέτοιο είναι αναξιοκρατικό, εφόσον δεν διδάχτηκαν το συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο και το οποίο προϋποθέτει συστηματικό διάβασμα το οποίο χρειάζεται να ξεκινήσει ήδη από την δεύτερη τάξη του λυκείου. 

Μία τέτοια απόφαση όχι μόνο αποκόπτει το νήμα της γνώσης και «θέτει εκποδών» την ανέλιξη, προσωπική και κοινωνική, αλλά και εκφυλίζει του χαρακτήρα της δωρεάν παιδείας. 

Επομένως, οι απόφοιτοι με εύπορους ή έστω με ικανοποιητικό οικονομικό υπόβαθρο, γονείς που δύνανται να αντέξουν περισσότερα έξοδα, θα απευθυνθούν κατά κόρον σε φροντιστήρια και σε ιδιαίτερα μαθήματα. 

Όσο για κάποιον που δεν …«πληροί τις προϋποθέσεις» θα θυσιαστεί στο βωμό της κοινωνικής αδικίας αναζητώντας μάταια το κοστοβόρο «κλειδί» της επιτυχίας. 

Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τα επικείμενα και ,προφανώς, επικίνδυνα σχέδια που πλήττουν την ίδια την παιδεία ή αν θα παραμείνουμε θιασώτες μιας εξόφθαλμης αδικίας.

    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο