πανελλαδικές εξετάσεις, πανελλήνιες
Είναι δίκαιο να διεκδικούν το ίδιο ποσοστό, εφόσον η ίδια η Υπουργός είχε εξαγγείλει ανάλογο ποσοστό σύμφωνα με τον αριθμό των διαγωνιζομένων;

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Απευθύνομαι προσωπικά σε εσάς ελπίζοντας ότι θα αφιερώσετε πέντε λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάσετε τα προβλήματα που εκθέτω με την παρούσα επιστολή μου, τα οποία έχουν προκύψει από την εφαρμογή δύο διαφορετικών συστημάτων εξέτασης των υποψηφίων στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις. Οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος διαγωνίστηκαν κάτω από τις ίδιες δύσκολες συνθήκες με αυτούς του νέου, μάλιστα και σε μεγαλύτερη ύλη και σε πιο απαιτητικά θέματα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών. Παρόλα αυτά, βρίσκονται αντιμέτωποι με μία κατάφωρη αδικία, που αφορά στο ποσοστό διεκδίκησης των θέσεων στις σχολές , και που καθυστερημένα δημοσιοποιήθηκε από τους αρμόδιους φορείς(Μάιο 2020). Το αποτέλεσμα αυτής της απόφασης οδηγεί πλήθος υποψηφίων, που συγκέντρωσαν βαθμολογίες άνω των 15.000 και 16.000 μορίων σε αδιέξοδο, καθώς με βάση το πενιχρό ποσοστό 9,51% , αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να μείνουν εκτός τμημάτων Α.Ε.Ι. , την ίδια στιγμή που υποψήφιοι θα καλύψουν  θέσεις με μικρότερες βαθμολογίες και μάλιστα άλλοι, που δεν έδωσαν καν Πανελλήνιες, αλλά υπέβαλαν αιτήσεις διεκδικώντας το 10%. Αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα στους υποψηφίους του 3ου επιστημονικού πεδίου(Επιστήμες Υγείας), που σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα, υπήρξαν πολύ περισσότεροι από άλλους των υπόλοιπων πεδίων. Είναι δίκαιο να διεκδικούν το ίδιο ποσοστό, εφόσον η ίδια η Υπουργός είχε εξαγγείλει ανάλογο ποσοστό σύμφωνα με τον αριθμό των διαγωνιζομένων;

Ποιες απαντήσεις έχετε να δώσετε σε αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους, που υποβλήθηκαν σε τόσες θυσίες και βλέπουν τώρα να γκρεμίζονται τα όνειρά τους με τόση απερισκεψία;

Ομιλώ ως εκπαιδευτικός και μητέρα υποψηφίου με το παλαιό σύστημα εξέτασης.

Πρέπει να γίνει μια δίκαιη κατανομή ποσοστών, προκειμένου να ικανοποιηθούν αυτά τα παιδιά και να νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται ως ισότιμοι πολίτες αυτού του Κράτους!

Βασίζομαι στην ευαισθησία σας όσον αφορά στα προβλήματα των νέων ανθρώπων, τους οποίους καλείτε να συμβάλλουν στην προσπάθειά σας να οικοδομήσετε ένα Κράτος Δικαίου.

Σας ευχαριστώ!

Σ.Μ., Εκπαιδευτικός ΠΕ 02

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα