πανελλαδικές εξετάσεις, πανελλήνιες
Είναι δίκαιο να διεκδικούν το ίδιο ποσοστό, εφόσον η ίδια η Υπουργός είχε εξαγγείλει ανάλογο ποσοστό σύμφωνα με τον αριθμό των διαγωνιζομένων;

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Απευθύνομαι προσωπικά σε εσάς ελπίζοντας ότι θα αφιερώσετε πέντε λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάσετε τα προβλήματα που εκθέτω με την παρούσα επιστολή μου, τα οποία έχουν προκύψει από την εφαρμογή δύο διαφορετικών συστημάτων εξέτασης των υποψηφίων στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις. Οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος διαγωνίστηκαν κάτω από τις ίδιες δύσκολες συνθήκες με αυτούς του νέου, μάλιστα και σε μεγαλύτερη ύλη και σε πιο απαιτητικά θέματα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών. Παρόλα αυτά, βρίσκονται αντιμέτωποι με μία κατάφωρη αδικία, που αφορά στο ποσοστό διεκδίκησης των θέσεων στις σχολές , και που καθυστερημένα δημοσιοποιήθηκε από τους αρμόδιους φορείς(Μάιο 2020). Το αποτέλεσμα αυτής της απόφασης οδηγεί πλήθος υποψηφίων, που συγκέντρωσαν βαθμολογίες άνω των 15.000 και 16.000 μορίων σε αδιέξοδο, καθώς με βάση το πενιχρό ποσοστό 9,51% , αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να μείνουν εκτός τμημάτων Α.Ε.Ι. , την ίδια στιγμή που υποψήφιοι θα καλύψουν  θέσεις με μικρότερες βαθμολογίες και μάλιστα άλλοι, που δεν έδωσαν καν Πανελλήνιες, αλλά υπέβαλαν αιτήσεις διεκδικώντας το 10%. Αυτό παρατηρείται ιδιαίτερα στους υποψηφίους του 3ου επιστημονικού πεδίου(Επιστήμες Υγείας), που σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα, υπήρξαν πολύ περισσότεροι από άλλους των υπόλοιπων πεδίων. Είναι δίκαιο να διεκδικούν το ίδιο ποσοστό, εφόσον η ίδια η Υπουργός είχε εξαγγείλει ανάλογο ποσοστό σύμφωνα με τον αριθμό των διαγωνιζομένων;

Ποιες απαντήσεις έχετε να δώσετε σε αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους, που υποβλήθηκαν σε τόσες θυσίες και βλέπουν τώρα να γκρεμίζονται τα όνειρά τους με τόση απερισκεψία;

Ομιλώ ως εκπαιδευτικός και μητέρα υποψηφίου με το παλαιό σύστημα εξέτασης.

Πρέπει να γίνει μια δίκαιη κατανομή ποσοστών, προκειμένου να ικανοποιηθούν αυτά τα παιδιά και να νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται ως ισότιμοι πολίτες αυτού του Κράτους!

Βασίζομαι στην ευαισθησία σας όσον αφορά στα προβλήματα των νέων ανθρώπων, τους οποίους καλείτε να συμβάλλουν στην προσπάθειά σας να οικοδομήσετε ένα Κράτος Δικαίου.

Σας ευχαριστώ!

Σ.Μ., Εκπαιδευτικός ΠΕ 02

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες