Thumbnail
Πανελλαδικές 2014

Περιμένουμε τόσες μέρες  με υπομονή και αγωνία  μία παρέμβαση της Ένωσης σχετικά με τη βαθμολόγηση του Δ-4 θέματος της Βιολογίας Κατεύθυνσης και ενώ έχουν σταλεί οδηγίες προς τα εξεταστικά  να χαθεί η βαθμολογία των έξι μορίων για τους μαθητές που απάντησαν με το δεύτερο τρόπο, σύμφωνα με τ η δική σας τοποθέτηση. 

Και τώρα τι πρέπει να δεχτούν τα παιδιά μας, ότι ενώ απάντησαν σωστά στο θέμα θα χάσουν τη βαθμολογία; Όταν οι καθηγητές τους σε σχολείο και φροντιστήριο θεώρησαν από την πρώτη στιγμή σωστή την απάντηση; Όταν εσείς οι ίδιοι  στις λύσεις που δώσατε κάνατε δεκτή την εναλλακτική απάντηση;

Είναι πολύ άσχημο να βιώνεις σε αυτή την ηλικία και μετά από  μία τόσο μεγάλη προσπάθεια την αδικία και να ξεκινάς την ενήλικη ζωή σου με αυτό το συναίσθημα. 

Παρακαλούμε ασχοληθείτε με το θέμα, μην το εγκαταλείπετε, κάντε μία ακόμη τοποθέτηση σχετικά με τη βαθμολόγηση των γραπτών.

Ευχαριστώ

Γιόρτσιου Σοφία 

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Λάθος στα θέματα Φυσικής στις Πανελλήνιες 2025 (πάλι!)

Τα θέματα και οι λύσεις των Πανελληνίων εξετάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες 2021: Οι βάσεις στις σχολές Πληροφορικής
«Αόρατοι πτυχιούχοι»: Η Πολιτεία αρνείται την αναγνώριση των αποφοίτων Πληροφορικής και ΜΜΕ
Παρά τις δεσμεύσεις, παρά τα ΦΕΚ, παρά τις αποφάσεις του ΣτΕ, χιλιάδες απόφοιτοι εξακολουθούν να παραμένουν αποκλεισμένοι από τον κλάδο ΠΕ86 –...
«Αόρατοι πτυχιούχοι»: Η Πολιτεία αρνείται την αναγνώριση των αποφοίτων Πληροφορικής και ΜΜΕ
σχολ
Το Υπουργείο Παιδείας ζητά εισηγήσεις για την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από Διευθύνσεις, ΚΕΔΑΣΥ και σχολεία
Εισηγήσεις για ίδρυση Τμημάτων Ένταξης ζητά το Υπουργείο Παιδείας από ΠΔΕ, ΔΙΠΕ, ΔΙΔΕ, ΚΕΔΑΣΥ και σχολικές μονάδες – Ενημέρωση από τους αιρετούς...
Το Υπουργείο Παιδείας ζητά εισηγήσεις για την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από Διευθύνσεις, ΚΕΔΑΣΥ και σχολεία
kathigites
Προκήρυξη 3ΕΑ/2025 – Οι «ταχύτητες» των ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και ποιοι έχουν προβάδισμα
Ειδικότητες με υψηλή απορρόφηση: Ποιοι έχουν άμεσες προοπτικές
Προκήρυξη 3ΕΑ/2025 – Οι «ταχύτητες» των ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και ποιοι έχουν προβάδισμα