Ιερέας κατέστρεψε κολοκύθες παιδιών - Χαρακτήρισε το Halloween... σατανικό
Σε μία ακατανόητη πράξη προχώρησε ιερέας

Για πολλές χώρες πλησιάζει η γιορτή του Halloween και αρκετοί είναι αυτοί που στολίζουν και δίνουν σε κολοκύθες διάφορες μορφές.

Όμως, στην Τσεχία ένας ιερέας κατέστρεψε τις κολοκύθες που είχαν ετοιμάσει τα παιδιά, καθώς θεωρούσε πως είναι «σατανική γιορτή», σύμφωνα με το BBC.

Οι κολοκύθες

Οι κολοκύθες, τις οποίες είχαν σκαλίσει παιδιά για να γιορτάσουν το Halloween, είχαν τοποθετηθεί σε πάρκο του Kyrdejov στην Τσεχία. Όταν ο ιερέας τις κατέστρεψε, την επόμενη ημέρα τοποθετήθηκαν νέες, αλλά και αυτές είχαν την ίδια τύχη

Ο ιερέας, ο Γιάρομιρ Σμέικαλ, ζήτησε τελικά συγγνώμη για τις πράξεις του, με ανοιχτή επιστολή του και είπε πως θα είχε ενεργήσει διαφορετικά, αν ήξερε ότι τις είχαν σκαλίσει παιδιά

«Είδα πολλά σύμβολα της σατανικής γιορτής του Halloween μπροστά από ιερό έδαφος. Ενήργησα σύμφωνα με την πίστη μου και το καθήκον μου να είμαι πατέρας και προστάτης των παιδιών που μου έχουν εμπιστευτεί και αφαίρεσα αυτά τα σύμβολα», έγραψε στην επιστολή του. Παράλληλα, εξέφρασε την άποψη ότι η παράδοση του Halloween έχει επινοηθεί από τον «ειδωλολατρικό σύγχρονο κόσμο». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ
Για την αποσαφήνιση και διευκρίνιση σημείων της Αναλυτικής Πρόσκλησης του Έργου
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ