Thumbnail
Δεν υπάρχει κίνδυνος για τσουνάμι

Σεισμική δόνηση μεγέθους 5,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στην Ιαπωνία, σύμφωνα με το αμερικανικό Γεωφυσικό Ινστιτούτο USGS. Επίκεντρο ήταν η περιοχή του Τόκιο, όπου και έγινε περισσότερο αισθητός, αλλά δεν υπάρχει κίνδυνος για τσουνάμι, σύμφωνα με την ιαπωνική μετεωρολογική υπηρεσία.

Ο σεισμός σημειώθηκε στις 20H24 τοπική ώρα και δεν έχουν αναφερθεί θύματα ή ζημιές, σύμφωνα με το κρατικό δίκτυο NHK.

Στην Ιαπωνία, η οποία βρίσκεται στο σημείο όπου συγκλίνουν 4 τεκτονικές πλάκες, καταγράφεται κάθε χρόνο το 20% και πλέον των ισχυρότερων σεισμών που σημειώνονται στον κόσμο.

Όλα αυτά την ώρα που φονικές πλημμύρες με δεκάδες νεκρούς και αγνοούμενους πλήττουν περιοχές της χώρας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ
Εσπερινό ΕΠΑΛ Ταύρου: Αύριο μεγάλη μουσική εκδήλωση για τον λαϊκό ποιητή Λευτέρη Παπαδόπουλο
«…κύλαγε το τσέρκι στην οδό Φυλής», «Ο παλιός φωνόγραφος», «Ξημερώνει Κυριακή», «Σάββατο κι απόβραδο και ασετιλίνη στην Αριστοτέλους που γερνάς».
Εσπερινό ΕΠΑΛ Ταύρου: Αύριο μεγάλη μουσική εκδήλωση για τον λαϊκό ποιητή Λευτέρη Παπαδόπουλο
diapolitismiki_ekpaideush
«Όχι στο "στένεμα" του Διαπολιτισμικού!» - Οι εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης ενάντια στην υποβάθμιση του σχολείου
Η Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει την απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας για τη μεταφορά του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου και Λυκείου σε...
«Όχι στο "στένεμα" του Διαπολιτισμικού!» - Οι εκπαιδευτικοί ενάντια στην υποβάθμιση του σχολείου