Thumbnail
Η ιστορία των πόλεων "μετρά" περίπου 6.000 χρόνια

Ο ανθρώπινος πολιτισμός πέρασε διάφορες φάσεις τα τελευταία αρκετά χιλιάδες χρόνια. Η ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων, η ολοένα και περισσότερο μεγαλύτερη ανάπτυξη της ανθρώπινης κοινωνίας και οι ανάγκες που δημιουργήθηκαν στην πορεία οδήγησαν νομοτελειακά στη συγκέντρωση του πληθυσμού και στη δημιουργία αστικών κέντρων.

Η ιστορία των πόλεων, με όποια έννοια και αν αυτές ορίζονταν στις διάφορες ιστορικές φάσεις, πολιτισμούς και γεωγραφικές περιοχές "μετρά" περίπου 6.000 χρόνια.

Από τα αστικά κέντρα των "υδραυλικών κοινωνιών" της Μέσης Ανατολής έως και τις σύγχρονες μητροπόλεις έχουν μεσολαβήσει πολλά. Το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι ανά τους αιώνες τίποτα δεν μένει στατικό. Τα πάντα μεταβάλλονται. Και σίγουρα δεν ήταν πάντοτε ο κόσμος δυτικοκεντρικός.

Δείτε ένα εκπληκτικό βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook με τη συγκεκριμένη θεματολογία:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia