Thumbnail
«Οι ηγέτες δείχνουν πολύ θάρρος, πολλή θέληση», υποστήριξε ο Έσπεν Έιντε

Ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό, μεταξύ Αναστασιάδη-Ακιντζί, στη Γενεύη, στο επιβλητικό Palais de Nations των Ηνωμένων Εθνών.

Μια συμφωνία θα είναι δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο να επιτευχθεί, δήλωσε την Δευτέρα ο απεσταλμένος των Ηνωμένων Εθνών, Έσπεν Μπαρθ Έιντε. «Οι ηγέτες δείχνουν πολύ θάρρος, πολλή θέληση», ανέφερε ακόμη ο ίδιος, σε συνέντευξη Τύπου, προσθέτοντας: «Είμαστε τώρα στην τελική στιγμή. Είμαστε τώρα στην ώρα της αλήθειας».

Το πρωί, ο Κύπριος Πρόεδρος και ο ηγέτης των Τουρκοκυπρίων συζήτησαν για το Περιουσιακό, καθώς και για ζητήματα που άπτονται της Διακυβέρνησης.

Τους δύο άνδρες υποδέχθηκαν ο Γενικός Διευθυντής του ΟΗΕ στη Γενεύη, Μάικλ Μίλλερ, ο Έσπεν Μπαρθ Έιντε και η ειδική αντιπρόσωπος του γγ του ΟΗΕ στην Κύπρο, Ελίζαμπεθ Σπέχαρ.

Το απόγευμα ο ΠτΔ θα ανταλλάξει απόψεις με τους πολιτικούς αρχηγούς, για τα ζητήματα ασφάλειας και εγγυήσεων, τα οποία ακολούθως θα συζητήσει με τη μορφή brainstorming, με τον Μουσταφά Ακιντζί.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας