Κατάληψη του κέντρου ελέγχου του μετρό στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων από τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας έχουν κάνει οι εργαζόμενοι και ζητούν με έντονο τρόπο την παρουσία των υπευθύνων για να τεθούν προς συζήτηση τα προβλήματά τους.
Όπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, έχει τεθεί σε ισχύ σχέδιο που έχει ως στόχο την υποβάθμιση της ποιότητας των μέσων μαζικής μεταφοράς, με σκοπό τη μείωση της αξίας τους και την είσοδο ιδιωτών επενδυτών με συγκριτικά χαμηλό αντίτιμο.