Thumbnail

Το μέικ απ και η απίστευτη μεταμόρφωση ενός μπέργκερ Οι Foodstylist και τα τρικ τους σε τρία βίντεο [+μερικές πρακτικές συμβουλές] 

Πώς καταφέρνουν οι διαφημίσεις και παρουσιάζουν λαχταριστά φαγητά που δε μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι; Είναι η τεχνική του μάγειρα, αλλά όταν πρόκειται για φωτογραφίες, είναι και η τεχνική και άλλων ειδικών που με διάφορα τρικ φουσκώνουν σαλάτες, λιώνουν τυριά και προσθέτουν χρώματα σε φαγητά που διαφορετικά μπορεί να φαίνονται βαρετά.  

 

Η εκπαιδευτική σειρά "Buy me that" γυρίστηκε το 1990 από το κανάλι HBO σε συνεργασία με την Consumer Reports Television. Τα τρία της επεισόδια είχαν τον στόχο να παρουσιάσουν στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης. Η σειρά, ξεσκεπάζοντας πολλά από τα τρικ που σόκαραν μικρούς και μεγάλους, έγινε δημοφιλής σε γονείς και δασκάλους. Τα βίντεο εξακολουθούν να παρουσιάζονται σε αμερικάνικα σχολεία ακόμα και σήμερα. Στο παρακάτω επεισοδίο μια food stylist της εποχής δείχνει πώς οι εταιρίες κάνουν φαγητά που συχνά μας κάνουν κακό να μοιάζουν μεγάλα, ζουμερά και λαχταριστά: 

 

Έχουν περάσει δώδεκα χρόνια από τότε, αλλά οι τεχνικές δεν έχουν αλλάξει καθόλου, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο βίντεο της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Silberfalke: 

 

Ή εδώ:

 

 

 

Να ο ένας λόγος που οι δικές μας φωτογραφίες φαίνονται άχαρες και γκρι. Όμως το tumblr και το twitter συνεχίζουν να γεμίζουν με βαρετές ή ακόμα και απωθητικές φωτογραφίες μεσημεριανών και βραδινών γευμάτων των χρηστών. Αν είσαστε από αυτούς που φωτογραφίζουν ό,τι τρώνε, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο στο οποίο ένας επαγγελματίας φωτογράφος δίνει συμβουλές για να ανεβάσετε κάπως το επίπεδο:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νοσοκομείο_παιδων
Πόσο κοστίζει η αναπνοή ενός παιδιού; Η σκληρή αλήθεια για τα παιδιά με βαριές αναπηρίες στην Ελλάδα
Η καθημερινή μάχη για το αυτονόητο δικαίωμα στη ζωή: Η σκληρή πραγματικότητα των οικογενειών παιδιών με βαριές αναπηρίες στην Ελλάδα
Πόσο κοστίζει η αναπνοή ενός παιδιού; Η σκληρή αλήθεια για τα παιδιά με βαριές αναπηρίες στην Ελλάδα
σχολείο
Ίδρυση νέων Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2025-2026
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στις αυξημένες τοπικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στόχο έχει τη διεύρυνση των δυνατοτήτων πρόσβασης των...
Ίδρυση νέων Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2025-2026
Μουσείο Ακρόπολης
«Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2025»: 140 εκδηλώσεις σε 70 τοποθεσίες – Το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 70 νέες παραγωγές, που καλύπτουν μουσική, θέατρο, παραστάσεις για παιδιά και εφήβους, χορό, εικαστικές τέχνες και μουσικό...
«Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2025»: 140 εκδηλώσεις σε 70 τοποθεσίες – Το πρόγραμμα