Τα πρώτα βήματα
Αρχικά, ανοίγουμε τα παράθυρα ώστε να φύγει ο συσσωρευμένος καυτός αέρας. Έπειτα, θέτουμε σε λειτουργία τον κλιματισμό στη χαμηλότερη ρύθμιση (LOW), ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την εσωτερική ανακύκλωση. Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα δουλεύει πιο αποδοτικά, ψύχοντας γρήγορα την καμπίνα.
Το κόλπο με τους αεραγωγούς
Εδώ είναι που κρύβεται το μυστικό: οι αεραγωγοί του ταμπλό πρέπει να στρέφονται προς τα πάνω. Ο λόγος είναι απλός, ο κρύος αέρας είναι βαρύτερος από τον ζεστό, επομένως πέφτει προς τα κάτω, ψύχοντας ομοιόμορφα όλο τον χώρο. Αντίθετα, όταν τους κατευθύνουμε στο πρόσωπό μας, μόνο ο οδηγός νιώθει τη δροσιά, ενώ οι πίσω επιβάτες παραμένουν σε αποπνικτική ζέστη.
Η ιδανική θερμοκρασία
Σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι δεν χρειάζεται να μετατρέπουμε το αυτοκίνητο σε καταψύκτη. Οι απότομες εναλλαγές θερμοκρασίας καταπονούν τον οργανισμό και δεν είναι υγιεινές. Η καλύτερη επιλογή είναι να ρυθμίζουμε τον κλιματισμό μεταξύ 22 και 24 βαθμών Κελσίου, εξασφαλίζοντας άνεση χωρίς περιττή σπατάλη ενέργειας.
Με αυτό το απλό τρικ, το εσωτερικό του αυτοκινήτου δροσίζεται πολύ πιο γρήγορα και η οδήγηση γίνεται αμέσως πιο ευχάριστη για όλους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/9
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ