sillipsi
Καταγγελίες σοκ από ανήλικες μαθήτριες – Προφυλακίστηκε ο 67χρονος εκπαιδευτής

Στη φυλακή οδηγείται 67χρονος εκπαιδευτής ιππασίας, υπήκοος Γερμανίας, έπειτα από σοβαρές καταγγελίες σεξουαλικής κακοποίησης και παρενόχλησης από ανήλικες μαθήτριές του στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχηματίστηκε από την Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης της ΕΛ.ΑΣ., οι πράξεις φέρονται να τελέστηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους και αφορούν τέσσερα ανήλικα κορίτσια, εκ των οποίων η μία καταγγέλλει πράξη βιασμού.

Ο κατηγορούμενος απολογήθηκε ενώπιον των ανακριτικών αρχών της Θεσσαλονίκης, αρνούμενος όλες τις αποδιδόμενες πράξεις. Ωστόσο, οι εξηγήσεις του δεν έπεισαν εισαγγελέα και ανακριτή, οι οποίοι αποφάσισαν την προφυλάκισή του.

Η υπόθεση αναμένεται να προκαλέσει έντονο προβληματισμό, καθώς φέρνει ξανά στο προσκήνιο την ανάγκη ενισχυμένου ελέγχου και πιστοποίησης των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε χώρους με ανήλικους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia