Θερινές εκπτώσεις 2025: Πότε ξεκινούν και τι πρέπει να προσέξετε
INTIME NEWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Οδηγός επιβίωσης για καταναλωτές στις εκπτώσεις

Φέτος, οι θερινές εκπτώσεις ξεκινούν στις 14 Ιουλίου και θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, τα καταστήματα έχουν το δικαίωμα να ανοίξουν και την πρώτη Κυριακή της περιόδου, που φέτος είναι η 20η Ιουλίου μια μέρα που πολλά καταστήματα θα είναι ανοιχτά για τις αγορές σας.

Οδηγός επιβίωσης για καταναλωτές στις εκπτώσεις

1. Αναγγελίες Εκπτώσεων:
Τα καταστήματα πρέπει να ενημερώνουν ξεκάθαρα τους πελάτες με αναρτημένες ταμπέλες ότι πραγματοποιούνται εκπτώσεις.

2. Διπλή Τιμή Υποχρεωτική:
Οι τιμές πρέπει να εμφανίζουν και την αρχική (συνήθως διαγραμμένη) και τη νέα, μειωμένη τιμή, σε εμφανή σημεία μέσα στο κατάστημα και πάνω στα εκτιθέμενα προϊόντα.

3. Ποσοστό Έκπτωσης:
Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης είναι προαιρετική. Αν επιλεγεί, πρέπει να συνοδεύεται από σαφή ένδειξη όπως «30% έκπτωση».

4. Εκπτώσεις vs Προσφορές:
Προσοχή! Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, ενώ οι προσφορές σχετίζονται συνήθως με παλαιότερα ή παρωχημένα είδη, συχνά με πολύ μεγάλες μειώσεις.

5. Σήμανση Προσφορών:
Οι προσφορές πρέπει να συνοδεύονται από πινακίδα που να το δηλώνει και να αναγράφουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς. Σε αντίθεση με τις εκπτώσεις, το ποσοστό δεν είναι υποχρεωτικό. Στις προσφορές συχνά δεν γίνονται αλλαγές, οπότε να είστε προσεκτικοί!

6. Μεγάλα Ποσοστά σε Ελάχιστα Είδη:
Προσοχή σε καταστήματα που διαφημίζουν τεράστιες εκπτώσεις σε λίγα προϊόντα. Αυτό δεν σημαίνει πως όλα τα υπόλοιπα προϊόντα είναι φθηνότερα σε σχέση με άλλα καταστήματα.

7. Αγορές με Δόσεις:
Μην ξεχνάτε να ρωτάτε πάντα για τους όρους και τις λεπτομέρειες των αγορών με δόσεις.

8. Πληροφορίες για Προϊόντα:
Ο πωλητής υποχρεούται να σας δώσει πλήρεις πληροφορίες για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος πριν την αγορά, σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 2251/94.

9. Επιστροφές και Αλλαγές:
Ρωτήστε αν ισχύουν αλλαγές προϊόντων κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Οι έμποροι πρέπει να αντικαθιστούν προϊόντα με ελαττώματα, εκτός αν έχει ξεκάθαρα αναγραφεί το ελάττωμα πριν την αγορά (π.χ. στα είδη προσφοράς).

10. Ζητάτε Απόδειξη:
Η απόδειξη είναι απαραίτητη για να έχετε αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση προβλήματος με το προϊόν.

11. Οδηγίες και Εγγύηση:
Ζητήστε πάντα τις οδηγίες χρήσης και την εγγύηση στα ελληνικά. Είναι δικαίωμά σας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραλήρημα Λατινοπούλου: Σκουπίδια οι Εκπαιδευτικοί - Να απολυθούν - Ζήτω ο Μεταξάς (Βίντεο)

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio-aigaiou
Καθηγητές Πανεπιστημίου Αιγαίου: Το νέο νομοσχέδιο που φέρνει τα πανεπιστήμια σε καθεστώς επιτήρησης
Σφοδρές αντιδράσεις για το νέο νομοσχέδιο περί ασφάλειας στα πανεπιστήμια
Καθηγητές Πανεπιστημίου Αιγαίου: Το νέο νομοσχέδιο που φέρνει τα πανεπιστήμια σε καθεστώς επιτήρησης
αθανασιος κατσίμπελης
Αθαν. Κατσίμπελης (Διευθυντής ΔΙΠΕ Ζακύνθου): Η συγγνώμη σε δύο Μητροπολίτες ως πράξη ευθύνης και σεβασμού
«Ως Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου έχω χρέος, ακόμη κι όταν η κριτική είναι άδικη ή υπερβολική, να προστατεύω τον εκπαιδευτικό, να...
Αθαν. Κατσίμπελης (Διευθυντής ΔΙΠΕ Ζακύνθου): Η συγγνώμη σε δύο Μητροπολίτες ως πράξη ευθύνης και σεβασμού