Κοινωνία 0

Κλείνουν νωρίτερα τέσσερις σταθμοί του Μετρό στη Γραμμή 2 λόγω έργων για 5G

μετρό
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της κυκλοφορίας, από 4 έως 8 Μαΐου – Εναλλακτικά δρομολόγια με λεωφορειακή γραμμή Χ12

Αλλαγές έρχονται από σήμερα στη Γραμμή 2 του Μετρό, καθώς τέσσερις σταθμοί –Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη– θα παραμένουν κλειστοί από τις 9 το βράδυ και μέχρι το τέλος της λειτουργίας κάθε ημέρας, έως και την Πέμπτη 8 Μαΐου. Ο λόγος είναι οι τεχνικές εργασίες για την εγκατάσταση δικτύου 5G.

Κατά τη διάρκεια των περιορισμών, τα δρομολόγια του Μετρό θα εκτελούνται κανονικά στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.

Για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ο ΟΑΣΑ θέτει σε λειτουργία την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12, με αφετηρία και τέρμα στον σταθμό «Άγιος Δημήτριος», στον ίδιο χώρο όπου ξεκινά και η γραμμή 109. Στον σταθμό «Ελληνικό» η επιβίβαση και αποβίβαση θα γίνεται από τη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ», προς Γλυφάδα.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία