Thumbnail
Όλα συνέβησαν λίγο πριν το χωριό Κερασίτσα όταν ένα ΙΧ συγκρούστηκε με μια κλούβα με αποτέλεσμα τον βαρύτατο τραυματισμό της 26χρονης

Τραγικό θάνατο βρήκε 26χρονη σε τροχαίο που σημειώθηκε την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου στην εθνική οδό Τρίπολης-Σπάρτης.

Συγκεκριμένα, όλα συνέβησαν λίγο πριν το χωριό Κερασίτσα όταν ένα ΙΧ συγκρούστηκε με μια κλούβα με αποτέλεσμα τον βαρύτατο τραυματισμό της 26χρονης.

Η νεαρή οδηγός μεταφέρθηκε στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης, όπου παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών υπέκυψε στα βαριά τραύματά της.

Τα ακριβή αίτια του τροχαίου δυστυχήματος διερευνώνται από την τροχαία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
αιμα
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
Γενετικό υλικό των καρκινικών όγκων μπορεί να ανιχνευθεί στην κυκλοφορία του αίματος αρκετά χρόνια πριν από τη διάγνωση
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;