Το νοσοκομείο «Αττικόν» εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τον θάνατο του Αίαντα Μανθόπουλου.
Υπενθυμίζεται ότι ο ηθοποιός νοσηλευόταν στο νοσοκομείο τις τελευταίες ημέρες, ύστερα από εγκεφαλικό επεισόδιο.
Η ανακοίνωση
«Σήμερα 17/10/2023 και ώρα 10 π.μ. κατέληξε μετά από πολυήμερη νοσηλεία, ο Αίας – Γεώργιος Μανθόπουλος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου «ΑΤΤΙΚΟΝ». Η οικογένειά του αποφάσισε τη δωρεά των οργάνων του» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Η τελευταία τηλεοπτική εμφάνισή του Αίαντα Μανθόπουλου ήταν στο σίριαλ εποχής «Κόκκινο Ποτάμι». Τα τελευταία χρόνια είχε αποφασίσει να αποσυρθεί από την τηλεόραση και είχε ασχοληθεί με τον χώρο του τουρισμού.