τέμπη
Συνεχίζεται η διερεύνηση του δυστυχήματος στα Τέμπη

Η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητών Τεχνικών Συμβούλων των οικογενειών προκειμένου να εκτιμηθούν με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του συρμού, χαρτογράφησε τις θέσεις που είχαν τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής για τα συμπεράσματά τους, τα μέλη της επιτροπής συνεκτίμησαν στοιχεία από τις κρατήσεις εισιτηρίων, ευρήματα από την αυτοψία των συντριμμιών και μαρτυρίες διασωθέντων και διασωστών.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, τα μέλη της επιτροπής διαπίστωσαν πως εκτός από τους τέσσερις μηχαναδηγούς των αμαξοστοιχιών που έχασαν τη ζωή τους, στο βαγόνι Α1 υπήρξαν 15 θύματα, στο βαγόνι του Κυλικείου 27 θύματα, στο βαγόνι Β2 έχασαν τη ζωή τους 9 επιβάτες και στο βαγόνι Β3 υπήρξαν δύο θύματα.

Συγκεκριμένα:

Στο βαγόνι Α1 της Α’ θέσης δεν διαπιστώθηκαν επιζώντες, ούτε και εκτιμάται ότι υπήρχε δυνατότητα επιβίωσης λόγω της σφοδρότητας της αρχικής σύγκρουσης.

Από το βαγόνι του Κυλικείου (μέγιστης χωρητικότητας 42 ατόμων + 2 εργαζόμενοι) έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα τουλάχιστον 6 διασωθέντες.

Στο βαγόνι Β2 (μέγιστης χωρητικότητας 66 θέσεων, χωρισμένο σε 11 κουπέ) εκτιμάται ότι υπήρξαν 9 θύματα, 7 από το εμπρός μέρος του βαγονιού και 2 από το πίσω μέρος. Επιπλέον, τουλάχιστον 4 άτομα από τις εμπρός θέσεις πετάχτηκαν έξω από το βαγόνι στη φάση του εκτροχιασμού και σώθηκαν με σοβαρά τραύματα.

Παράλληλα, σύμφωνα με την επιτροπή, τουλάχιστον 26 επιβάτες (ενδεχομένως περισσότεροι) από τα κουπέ 4 έως 10 πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το βαγόνι εγκαίρως πριν μεταδοθεί η φωτιά σε ολόκληρο το βαγόνι.

Στο βαγόνι Β3 (μέγιστης χωρητικότητας 80 θέσεων) υπήρξαν 2 θύματα, ως συνέπεια του εκτροχιασμού και της βίαιης επαφής του Β3 με την μηχανή της αμαξοστοιχίας και με το βαγόνι Β2. Το βαγόνι Β3 δεν αντιμετώπισε κίνδυνο πυρκαγιάς, όμως κατακλύστηκε από καπνό που προκάλεσε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα και ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Βλαχουτσάκος, η διερεύνηση συνεχίζεται, με επόμενο ζητούμενο τη διερεύνηση του μηχανισμού έναρξης και μετάδοσης της φωτιάς στα βαγόνια του Κυλικείου και Β2 καθώς δεν έχει εντοπιστεί ακόμα η καύσιμη ύλη η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη.

Πηγή: Καθημερινή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
Τα τεχνάσματα του ΥΠΑΙΘΑ για να επιβάλει την αξιολόγηση και να διασπάσει τους εκπαιδευτικούς
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
4ο επαλ αθηνας
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με συνομήλικούς τους μαθητές και μαθήτριες από την Τουρκία, την Γαλλία και την Ιταλία, και να...
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
mixanikoi
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση
Οι μηχανικοί της εκπαίδευσης θέλουμε μια εκπαίδευση δημόσια, δωρεάν, ποιοτική και σχεδιασμένη για όλους. Θέλουμε σχολεία εξοπλισμένα και σύγχρονα,...
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση