τέμπη
Συνεχίζεται η διερεύνηση του δυστυχήματος στα Τέμπη

Η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητών Τεχνικών Συμβούλων των οικογενειών προκειμένου να εκτιμηθούν με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του συρμού, χαρτογράφησε τις θέσεις που είχαν τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής για τα συμπεράσματά τους, τα μέλη της επιτροπής συνεκτίμησαν στοιχεία από τις κρατήσεις εισιτηρίων, ευρήματα από την αυτοψία των συντριμμιών και μαρτυρίες διασωθέντων και διασωστών.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, τα μέλη της επιτροπής διαπίστωσαν πως εκτός από τους τέσσερις μηχαναδηγούς των αμαξοστοιχιών που έχασαν τη ζωή τους, στο βαγόνι Α1 υπήρξαν 15 θύματα, στο βαγόνι του Κυλικείου 27 θύματα, στο βαγόνι Β2 έχασαν τη ζωή τους 9 επιβάτες και στο βαγόνι Β3 υπήρξαν δύο θύματα.

Συγκεκριμένα:

Στο βαγόνι Α1 της Α’ θέσης δεν διαπιστώθηκαν επιζώντες, ούτε και εκτιμάται ότι υπήρχε δυνατότητα επιβίωσης λόγω της σφοδρότητας της αρχικής σύγκρουσης.

Από το βαγόνι του Κυλικείου (μέγιστης χωρητικότητας 42 ατόμων + 2 εργαζόμενοι) έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα τουλάχιστον 6 διασωθέντες.

Στο βαγόνι Β2 (μέγιστης χωρητικότητας 66 θέσεων, χωρισμένο σε 11 κουπέ) εκτιμάται ότι υπήρξαν 9 θύματα, 7 από το εμπρός μέρος του βαγονιού και 2 από το πίσω μέρος. Επιπλέον, τουλάχιστον 4 άτομα από τις εμπρός θέσεις πετάχτηκαν έξω από το βαγόνι στη φάση του εκτροχιασμού και σώθηκαν με σοβαρά τραύματα.

Παράλληλα, σύμφωνα με την επιτροπή, τουλάχιστον 26 επιβάτες (ενδεχομένως περισσότεροι) από τα κουπέ 4 έως 10 πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το βαγόνι εγκαίρως πριν μεταδοθεί η φωτιά σε ολόκληρο το βαγόνι.

Στο βαγόνι Β3 (μέγιστης χωρητικότητας 80 θέσεων) υπήρξαν 2 θύματα, ως συνέπεια του εκτροχιασμού και της βίαιης επαφής του Β3 με την μηχανή της αμαξοστοιχίας και με το βαγόνι Β2. Το βαγόνι Β3 δεν αντιμετώπισε κίνδυνο πυρκαγιάς, όμως κατακλύστηκε από καπνό που προκάλεσε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα και ο δημοσιογράφος Παναγιώτης Βλαχουτσάκος, η διερεύνηση συνεχίζεται, με επόμενο ζητούμενο τη διερεύνηση του μηχανισμού έναρξης και μετάδοσης της φωτιάς στα βαγόνια του Κυλικείου και Β2 καθώς δεν έχει εντοπιστεί ακόμα η καύσιμη ύλη η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη.

Πηγή: Καθημερινή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κνωσός
ΕΠΑΛ Μυκόνου: Μαθητές δημιούργησαν ψηφιακό ξεναγό αρχαιολογικών χώρων
Η εφαρμογή SphinxTrails, εμπνευσμένη από τον θρυλικό γρίφο της Σφίγγας, ενώνει την πολιτιστική κληρονομιά με τις νέες τεχνολογίες
ΕΠΑΛ Μυκόνου: Μαθητές δημιούργησαν ψηφιακό ξεναγό αρχαιολογικών χώρων
Σοφία Ζαχαράκη
Σοβαρές καταγγελίες για δυσλειτουργίες στο Ελληνικό Σχολείο Φρανκφούρτης - Έκκληση γονέων προς την Σοφία Ζαχαράκη
Στην επιστολή που απευθύνθηκε προς την Υπουργό Παιδείας γίνεται λόγος για ελλείψεις καθηγητών, συχνές και αδικαιολόγητες απουσίες στελεχών, καθώς και...
Σοβαρές καταγγελίες για δυσλειτουργίες στο Ελληνικό Σχολείο Φρανκφούρτης - Έκκληση γονέων προς την Σοφία Ζαχαράκη
pada
ΠΑΔΑ: Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με την Ελληνική Στατιστική Αρχή
«Η ΕΛΣΤΑΤ έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την ενίσχυση της στατιστικής παιδείας και της κατανόησης των δεδομένων από το ευρύτερο κοινό»
ΠΑΔΑ: Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με την Ελληνική Στατιστική Αρχή