Αυτοκίνητα
Χάος στους δρόμους της Αττικής, κολλημένα τα αυτοκίνητα

Κολλημένα παραμένουν τα αυτοκίνητα στους περισσότερους δρόμους του λεκανοπεδίου, με τη βροχή να δημιουργεί σημαντικές καθυστερήσεις στις κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Τόσο στις Εθνικές Οδούς όσο και στα δύο ρεύματα της Κηφισίας και της Βασιλίσσης Σοφίας η αναμονή για τους οδηγούς είναι μεγάλη.

Παρατηρείται δυσκολία στην κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω τροχαίου στο καθοδικό ρεύμα, στο ύψος της Πέτρου Ράλλη.

Πού έχει αυξημένη κίνηση:

Αθηνών-Λαμίας (Αθηνών έως κόμβος Καλυφτάκη -έξοδος) – ΑΠΟ Π. ΡΑΛΛΗ ΕΩΣ ΒΡΥΟΥΛΩΝ
Αθηνών-Λαμίας (κόμβος Καλυφτάκη έως Αθηνών-είσοδος) – ΑΠΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΩΣ KTEΛ
Κατεχάκη (ρεύμα από Ηλιούπολη) – ΑΠΟ ΕΞΟΔΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
Λ. Κηφισίας (άνοδος) – ΑΠΟ ΨΥΧΙΚΟ ΕΩΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Λ. Κηφισίας (κάθοδος) – ΑΠΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΕΩΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ
Βασ. Σοφίας (άνοδος)
Βασ. Κωνσταντίνου
Λ. Συγγρού (άνοδος) – ΑΠΟ ΑΓ. ΣΩΣΤΗ
Σταδίου
Βασ. Αμαλίας
Λιμάνι Πειραιά
Λ. Ποσειδώνος (Πηγαδάκια έως Αλίμου – ρεύμα προς Πειραιά) – ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΩΣ ΑΜΦΙΘΕΑΣ

Δείτε τον χάρτη με την κίνηση

kinisi

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia