Σήμερα το πρωί (29/03) συναγερμός είχε σημάνει στη Πάτρα και συγκεκριμένα στο Νοσοκομείου του Ρίου, όταν κρεβάτι ασθενούς πήρε φωτιά.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, οι φλόγες προκλήθηκαν από τσιγάρο που άναψε ο ασθενής, ενώ ευτυχώς έσβησαν άμεσα μετά από επέμβαση της Πυροσβεστικής