Εικόνες διάλυσης στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου.
Η χθεσινή νεροποντή, σε συνδυασμό με έναν χαλασμένο σωλήνα, είχαν σαν αποτέλεσμα να πλημμυρίσει ο χώρος, να τρυπήσει η ψευδοροφή και να πέσουν κομμάτια της στις καρέκλες που κάθονται όσοι περιμένουν να μπουν στα ιατρεία.
Πάντως, δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς το κτήριο χρονολογείται από το 1970-1980 και έκτοτε δεν έχει γίνει κάποια συντήρηση. Τώρα είναι σε εξέλιξη στο νοσοκομείο ενεργειακή αναβάθμιση για να δημιουργηθεί ένα εξωτερικό «κέλυφος» που θα το θωρακίσει και θα το στεγανοποιήσει.