εθνική
Με γρήγορους ρυθμούς θα ολοκληρωθεί ο νέος οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος

Με ταχείς ρυθμούς, δουλεύουν τα εργοτάξια, στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος, που θα ενισχύσει την ασφάλεια των οδηγών και θα δώσει σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στην Πελοπόννησο.

Εντός του 2025 θα παραδοθεί ο οδικός άξονας Πατρών Πύργου, όπως ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό Action24, προσθέτοντας ότι τα εργοτάξια λειτουργούν στο φουλ και το έργο έχει μπει στις «ράγες» υλοποίησης.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο που θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού από την Αθήνα μέχρι τον Πύργο σε 2 ώρες και 45 λεπτά, θα ενισχύσει την ασφάλεια των ταξιδιωτών, ενώ θα δώσει σημαντική αναπτυξιακή πνοή στη Δυτική Πελοπόννησο και στα νησιά του Ιονίου, όπως αναφέρει το thebest.gr

Ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, μήκους 75 χλμ. έχει συνολικό κόστος 332 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 216 εκατ. χρηματοδοτούνται από την Ολυμπία Οδό (106 εκατ. ευρώ δάνεια και 10 εκατ. ίδια κεφάλαια) και τα υπόλοιπα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ελληνικό Δημόσιο.

Σχετικά με το έργο, αυτό αφορά στην αναβάθμιση ενός τμήματος 13 χλμ. (Μιντιλόγλι -  Κάτω Αχαΐα) και την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητοδρόμου μήκους 61 χλμ. Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα νέο τμήμα της Ολυμπίας Οδού με μήκος περί τα 75 χζλμ.

Ο Όμιλος ΑΒΑΞ έχει αναλάβει την κατασκευή του πρώτου τμήματος μήκους 21 χλμ., από το Μιντιλόγλι έως τα Καραίικα. Αυτό χωρίζεται σε δύο τμήματα, με το πρώτο μήκους 13 χλμ. να είναι το πιο «δύσκολο» καθώς προϋποθέτει έργα διαπλάτυνσης στον υφιστάμενο οδικό άξονα. Μετά ακολουθεί ένα νέο τμήμα μήκους 8 χλμ.

Η Ελλάκτωρ έχει αναλάβει το τμήμα από τα Καραίικα έως τη Γαστούνη, που έχει μήκος 33 χλμ. και αφορά σε νέα χάραξη. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα αναλάβει τα υπόλοιπα 21 χιλιόμετρα του έργου, από τη Γαστούνη έως τον Πύργο.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει δύο λωρίδες και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησίδα, ενώ μεταξύ άλλων θα κατασκευαστούν 8 κόμβοι, δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων (σε Κάτω Αχαΐα και Αμαλιάδα), 15 γέφυρες, 27 άνω και 37 κάτω διαβάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η ομάδα Vroom του ΑΠΘ
Η ομάδα Vroom του ΑΠΘ στο alfavita.gr: Το μικρό αυτοκίνητο που αλλάζει το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης
Στο περίπτερο του alfavita.gr, οι φοιτητές του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών παρουσιάζουν το πρωτοποριακό τους έργο και...
Η ομάδα Vroom του ΑΠΘ στο alfavita.gr: Το μικρό αυτοκίνητο που αλλάζει το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης
Φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μιλάνε στο alfavita.gr στη ΔΕΘ
Η ομάδα iGEM στο alfavita.gr: Πώς το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων διασώζει τα πλατάνια με Συνθετική Βιολογία
Στο περίπτερο του alfavita, οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων παρουσιάζουν το φετινό τους έργο και μοιράζονται τον στόχο τους να συμμετάσχουν...
Η ομάδα iGEM στο alfavita.gr: Πώς το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων διασώζει τα πλατάνια με Συνθετική Βιολογία
bamia
Τι είναι η «Μπάμια»;
Ένα δημοφιλές λαχανικό στην ελληνική κουζίνα, γνωστό για τη χαρακτηριστική του γεύση και τη χρήση του σε παραδοσιακές συνταγές
Τι είναι η «Μπάμια»;
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Σχολεία: Η προστασία του ωραρίου των εκπαιδευτικών δεν είναι προνόμιο αλλά αναγκαία προϋπόθεση για ποιοτική διδασκαλία.
Σχολεία: Σχετικά με το εκπαιδευτικό και εργασιακό ωράριο, τις συνεδριάσεις και τις αναπληρώσεις εκπαιδευτικών που απουσιάζουν
Σχολεία: Η προστασία του ωραρίου των εκπαιδευτικών δεν είναι προνόμιο αλλά αναγκαία προϋπόθεση για ποιοτική διδασκαλία.