ΟΠΕΚΑ: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για το βοήθημα έως 1.000 ευρώ σε τρίτεκνες και πολύτεκνες μητέρες

Κοινωνία 0

Κορονοϊός: Ακόμη ένας νεκρός αρνητής στον Βόλο

nosokomeio-meth
INTIME NEWS/ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ο 57χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ανεμβολίαστος και φέρεται να ήταν αρνητής του κορονοϊού

Πέθανε ένας 57χρονος συμβασιούχος εργαζόμενος στη ΔΕΥΑΜΒ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχεύτεσης Μείζονος Βόλου), ο οποίος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Βόλου με κορονοϊό.

Ο 57χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ανεμβολίαστος και φέρεται να ήταν αρνητής του κορονοϊού

Επηρεασμένος από διάφορες θεωρίες έλεγε στους συναδέλφους του ότι δεν πρόκειται να εμβολιαστεί και αμφισβητούσε τις επιστημονικές απόψεις των ειδικών που προτρέπουν στον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού.

Πριν από λίγες μέρες κόλλησε τον ιό. Παρέμεινε σπίτι, δεν πήγε στο Νοσοκομείο. Κανείς όμως δεν περίμενε ότι θα επιβαρυνθεί η υγεία του σε τέτοιο βαθμό, ώστε η επιδείνωση να καταστεί μοιραία για τη ζωή του.

Όταν μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο Νοσοκομείο Βόλου διαγνώστηκε με αναπνευστική ανεπάρκεια υψηλού βαθμού. Ο κορεσμός του ήταν ιδιαίτερα χαμηλός. 

Ακολούθησε η διασωλήνωση προκειμένου να βοηθηθεί η αναπνευστική λειτουργία. 

Χθες, Τρίτη, λίγα λεπτά πριν τη 1.30 η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ ενημερωνόταν για τον θάνατο του 57χρονου.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία