Φορολοταρία 1.000€: Οι νικητές της κλήρωσης του Φεβρουαρίου
Πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο η λοταρία αποδείξεων για τις συναλλαγές Φεβρουαρίου - Στη φορολοταρία 1.000 τυχεροί κερδίζουν από 1.000 ευρώ

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021, από την ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων (ΑΑΔΕ) η κλήρωση της φορολοταρίας Φεβρουαρίου, όπου μοιράζει το ποσό των 1.000 ευρώ στους τυχερούς.

Πρόκειται για την 50η δημόσια κλήρωση που πραγματοποίησαν το υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ και αφορά όλες τις συναλλαγές που έγιναν ηλεκτρονικά και εκκαθαρίστηκαν τον Φεβρουάριο του 2021.

Στη δημόσια κλήρωση Μαρτίου που πραγματοποιήθηκε σήμερα συμμετείχαν όλοι όσοι είχαν πραγματοποιήσει έστω και μία ηλεκτρονική συναλλαγή από την 1η έως τις 28 Φεβρουαρίου 2021.

Το πρόγραμμα δημοσίων κληρώσεων του υπουργείου Οικονομικών διενεργείται μία φορά κάθε μήνα και αφορά τις αποδείξεις ηλεκτρονικών συναλλαγών του προηγούμενου μήνα.

Αρμόδιος φορέας για τη διενέργεια των κληρώσεων είναι η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), σε συνεργασία με ανεξάρτητο πιστοποιημένο φορέα

Για να συμμετάσχει κανείς στις κληρώσεις αρκεί να έχει πραγματοποιήσει έστω και μία συναλλαγή με τη χρήση κάρτας ή με άλλο ηλεκτρονικό μέσο, κατά τον προηγούμενο μήνα της κλήρωσης.

Συναλλαγές και λαχνοί

Το πλήθος των λαχνών προσδιορίζεται κλιμακωτά, με βάση το άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στο σύνολο των συναλλαγών του μήνα στον οποίο αφορά η κλήρωση, ως εξής:

  • Για συνολικό άθροισμα μέχρι εκατό (100) ευρώ, ένας (1) λαχνός για κάθε ένα (1) ευρώ.
  • Για τα επόμενα τετρακόσια (400) ευρώ, ήτοι συνολικό άθροισμα από εκατόν ένα (101) ευρώ μέχρι πεντακόσια (500) ευρώ, ένας (1) λαχνός για κάθε δύο (2) ευρώ.
  • Για τα επόμενα πεντακόσια (500) ευρώ, ήτοι συνολικό άθροισμα από πεντακόσια ένα (501) ευρώ μέχρι χίλια (1.000) ευρώ, ένας (1) λαχνός για κάθε τρία (3) ευρώ.
  • Για το υπερβάλλον ποσό, ήτοι συνολικό άθροισμα πάνω από χίλια ένα (1.001) ευρώ, ένας (1) λαχνός για κάθε τέσσερα (4) ευρώ.

Όπου απαιτείται στρογγυλοποίηση, αυτή γίνεται στον πλησιέστερο μεγαλύτερο ακέραιο.

Το χρηματικό έπαθλο πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε για το σκοπό αυτό στο περιβάλλον TAXISnet και στον οποίο απαιτείται να εμφανίζεστε ως ο μόνος ή ο πρώτος δικαιούχος. 

Το χρηματικό έπαθλο του προγράμματος των δημοσίων κληρώσεων είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν θεωρείται εισόδημα και δεν υπόκεινται σε καμιά κράτηση υπέρ του Δημοσίου ή τρίτου. 

Οι νικητές της κλήρωσης της 24ης Μαρτίου

Μπορείτε επίσης να δείτε αν κερδίσατε και μέσα από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet. Για να συνδεθείτε πατήστε ΕΔΩ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
αιμα
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
Γενετικό υλικό των καρκινικών όγκων μπορεί να ανιχνευθεί στην κυκλοφορία του αίματος αρκετά χρόνια πριν από τη διάγνωση
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;