Μετά από επικοινωνία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τις εταιρείες «Νέα Οδός» & «Κεντρική Οδός» (που διαχειρίζονται αντιστοίχως τα τμήματα της εθνικής οδού Αθήνα-Σκάρφεια και Σκάρφεια-Ράχες) συμφωνήθηκε σήμερα και μέχρι τις 19:00 να μην καταβάλλουν διόδια οι χρήστες του αυτοκινητόδρομου.
Δωρεάν οι διελεύσεις στα διόδια της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού
Δωρεάν οι διελεύσεις στα διόδια της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού μέχρι τις 19:00
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς