Ένας ακόμα ασθενής έχασε τη ζωή του σήμερα, Τετάρτη 30/9, από επιπλοκές λόγω κορονοϊού, στο «Θριάσιο» νοσοκομείο. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για 58χρονο, ο οποίος κατέληξε στις 06:15 το πρωί, ενώ είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στις 19 Σεπτεμβρίου.
Νωρίτερα, έγινε γνωστό ότι τα ξημερώματα της Τετάρτης κατέληξε στο «Σωτηρία» μία 71χρονη γυναίκα, θετική στον κορονοϊό. Η ηλικιωμένη εισήχθη στο νοσοκομείο και διασωληνώθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου, ενώ στις 22 του μήνα εισήχθη στη ΜΕΘ. Σημειώνεται ότι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Συνολικά τα θύματα του κορονοϊού στη χώρα μας ανέρχονται πλέον σε 390.