Στους 193 ανέρχονται πλέον οι νεκροί από κορονοϊό στην Ελλάδα, καθώς μία ηλικιωμένη γυναίκα κατέληξε στο απόγευμα της Δευτέρας. Πρόκειται για το πρώτο θύμα μετά από έξι ημέρες, καθώς ο τελευταίος θάνατος καταγράφηκε στις 30 Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για 83χρονη, η οποία απεβίωσε στις 16:00 απόγευμα στο νοσοκομείο «Σωτηρία».
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.