Χωρίς μετρό και τραμ θα παραμείνει η Αθήνα για μερικές ώρες μεθαύριο Παρασκευή, 14 Ιουνίου, λόγω στάσεων εργασίας και συνελεύσεων των εργαζομένων.
Ειδικότερα, το μετρό δε θα λειτουργεί από τις 12:00 έως τις 18:00, προκειμένου το Σωματείο Ηλεκτροδηγών να πραγματοποιήσει γενική συνέλευση των µελών του.
Από την πλευρά του, το ΔΣ του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής αποφάσισε στάση εργασίας από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, λόγω έκτακτης γενικής συνέλευσης.