Thumbnail
Εφάπαξ

Ομαλά εξελίχθηκε η χθεσινή, πρώτη ημέρα της διαδικασίας για την κατάθεση των αιτήσεων για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης, με τη μορφή επιδόματος, σε πρόσωπα και επιχειρήσεις που επλήγησαν στις πρόσφατες φονικές πυρκαγιές. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, χθες υποβλήθηκαν συνολικά 602 αιτήσεις. Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, οι οι 207 κατατέθηκαν στο δημαρχείο Ραφήνας-Πικερμίου, οι 202 στον Δήμο Μαραθώνα, οι 163 στον Δήμο Μεγαρέων και οι υπόλοιπες 30 στο κεντρικό κτίριο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.yme.gr/index.php?getwhat=7&tid=940&aid=6244&id=0 υπάρχουν χρηστικές πληροφορίες, σε θέματα υποδομών και μεταφορών, για κάθε ενδιαφερόμενο-πληγέντα από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Εξήντα μεταπτυχιακοί φοιτητές και μέλη της διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς επισκέφθηκαν πανεπιστήμια στο Μαϊάμι, με στόχο νέες διεθνείς...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
taksi
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος
Σφοδρές καταγγελίες για το εκπαιδευτικό σύστημα από απόφοιτο Λυκείου: «Η παιδεία έχει εκφυλιστεί σε αποστήθιση και εξετασιοκεντρικότητα»
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος