Διαμαρτυρία πραγματοποίησαν μέλη του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Οικονομικών, ενάντια στο πολυνομοσχέδιο που φέρνει στη Βουλή προς ψήφιση η κυβέρνηση.
Αφού κόλλησαν πανώ στην είσοδο, βαφτίζοντας το υπουργείο σε "Υπουργείο Πλειστηριασμών-Φοροληστείας-Χαρατσιών", φώναξαν συνθήματα.
Μάλιστα, έξω από το κτίριο πραγματοποιήθηκε και μικρή συναυλία με ορχήστρα.
Δείτε βίντεο και εικόνες:
Βίντεο από iefimerida.gr*