Κοινωνία 0

ΕΚΤΑΚΤΟ: Ανεστάλη η απεργία στο μετρό την Πέμπτη

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Στάση εργασίας την Τετάρτη

Ανέστειλε τελικά την 24ωρη απεργία στο μετρό που είχε εξαγγελθεί για την Πέμπτη το σωματείο των ηλεκτροδηγών. 

Όπως ανακοινώθηκε, «μετά από συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, στην οποία παρευρέθηκε και η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, τέθηκε το πλαίσιο και δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες επίλυσης του μείζονος θέματος της αναδρομικής αναγνώρισης των ασφαλιστικών εισφορών των ηλεκτροδηγών, για την κατηγορία των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων. Θεωρούμε την παρέμβαση του Υπουργείου Μεταφορών καθοριστική και ωφέλιμη για την δρομολόγηση του αιτήματος.

Ως εκ τούτου το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας, αποφάσισε την αναστολή της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας για την Πέμπτη 16.11.2017»

Πάντως, εξαγγέλθηκε στάση εργασίας την Τετάρτη 15/11, από τις 21:00 ως και το τέλος της βάρδιας, από το ΣΕΛΜΑ, το οποίο είναι αντίθετο στην ένταξη της ΣΤΑΣΥ στο υπερΤαμείο.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία