Thumbnail
Εκτός νοσοκομείου η 20χρονη φοιτήτρια

Αίτηση αποφυλάκισης κατέθεσε ο 52χρονος βιαστής της Δάφνης, ο οποίος κρατούσε κλειδωμένη στο διαμέρισμά του για δύο 24ωρα μία 20χρονη φοιτήτρια και την κακοποιούσε.

Ο δράστης κατέθεσε αίτηση άμεσης αποφυλάκισης, με ηλεκτρονική επιτήρηση, δηλαδή "βραχιολάκι", λόγω της αναπηρίας του, που πιστοποιήθηκε στο 95%, σύμφωνα με δηλώσεις του δικηγόρου του στο Star.

Ο κατηγορούμενος κρατείται στις φυλακές της Τρίπολης και ζητά να μεταφερθεί σε κατοικία.

Σύμφωνα με το Star, η 20χρονη φοιτήτρια, αφού βγήκε από το Τζάνειο Νοσοκομείο, μεταφέρθηκε στην πόλη καταγωγής της, σε ειδικό κέντρο αποκατάστασης, καθώς, από το πολύωρο δέσιμο με τους ιμάντες που υπέστη, φέρει σοβαρές κακώσεις στα πόδια και τα χέρια της. 

Στο κέντρο γίνεται προσπάθεια αποκατάστασης και θεραπείας της. Σημειώνεται ότι η νεαρή δεν μπορεί να περπατήσει, ούτε να χειριστεί πράγματα με τα χέρια της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες