Thumbnail
Tηλεφωνική «απάτη» καταγγέλλουν πολλοί χρήστες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, οι εξαπατήθηκαν και διαπίστωσαν ότι έγιναν θύματα απόσπασης προσωπικών πληροφοριών.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν περιέλθει σε του alfavita, το τηλεφώνημα -από ελληνικό αριθμό- αρχίζει με ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο αναγγέλλει ότι ο χρήστης της τηλεφωνίας έχει κερδίσει ένα μεγάλο ποσό σε δωροεπιταγές και τον καλεί να πιέσει κάποιο πλήκτρο για να συνδεθεί με συνεργάτη.
 
Αν ο χρήστης πιέσει το πλήκτρο, τότε συνδέεται με συνεργάτη, ο οποίος ζητά στοιχεία, κάποια εκ των οποίων είναι προσωπικά. Χρήστες του διαδικτύου συμβουλεύουν να μην απαντάμε στο συγκεκριμένο τηλέφωνο και, αν απαντήσουμε και ακούσουμε το ηχογραφημένο μήνυμα να το κλείσουμε αμέσως.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Μπάμια»: Πώς λέγεται στα ελληνικά;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
Ο δρόμος προς το σχολείο δεν μπορεί να είναι δρόμος προς την απώλεια.
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
klimatistiko
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
Τι πρέπει να αποφεύγετε αν δε θέλετε να μείνετε χωρίς ψύξη μέσα στον καύσωνα — και με φουσκωμένους λογαριασμούς
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας
Το υπουργείο αναμένεται να δημοσιεύσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους εκπαιδευτικούς εντός του επόμενου διαστήματος, με σαφές...
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας