Καταγγελίες ότι ήδη υπάρχουν οχλήσεις από γραφείο για την εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ έχουν γίνει από αρκετούς πολίτες.
Όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1 και ο Νίκος Χατζηνικολάου, έχει ξεκινήσει ήδη το «κυνήγι» οφειλετών μέσω ειδικής εταιρείας.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1 επικοινώνησε με δικηγορικό γραφείο για το συγκεκριμένο θέμα.